InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A questionnaire to assess students’ beliefs about peer-feedback
Bart Huisman, Nadira Saab, Jan H. Van Driel, Paul van den Broek
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 57, Nº 3, 2020, págs. 328-338
Fostering first-year student learning through research integration into teaching: Fostering first-year student learniStudent perceptions, beliefs about the value of research and student achievement
Mayke W. C. Vereijken, Roeland M. Van der Rijst, Arnout Jan de Beaufort, Jan H. Van Driel, Friedo W. Dekker
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 55, Nº 4, 2018, págs. 425-432
Declining trends in student performance in lower secondary education
Lindy A. Wijsman, Matthijs J. Warrens, Nadira Saab, Jan H. Van Driel, P. Michiel Westenberg
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 31, Nº 4, 2016, págs. 595-612
Undergraduate science coursework: teachers' goal statements and how students experience research.
Roeland M. Van der Rijst, Gerda J. Visser Wijnveen, Nico Verloop, Jan H. Van Driel
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 50, Nº 2 (May), 2013, págs. 178-190
Kira Padilla, Jan H. Van Driel
Educación química, ISSN 0187-893X, Vol. 23, Nº. Extra 2, 2012, págs. 311-326
The Development of Preservice Chemistry Teachers' Pedagogical Content Knowledge
Onno de Jong, Nico Verloop, Jan H. Van Driel
Science education, ISSN 0036-8326, Vol. 86, Nº 4, 2002, págs. 572-590
Introducing Dynamic Equilibrium as an Explanatory Model
Jan H. Van Driel, Nico Verloop, Wobbe de Vos
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 76, Nº 4 (April), 1999, págs. 559-559
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados