InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Nicole Graulich, Marvin Rost, Madeleine Schultz, Maria T. Gallardo Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 10, 2022, págs. 3364-3369
Engagement of Students in an Organic Chemistry Lecture/Lab Course via Social Media Using Twitter
Bram H. Frohock, Cade A. Macallister, Maria T. Gallardo Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 9, 2022, págs. 3304-3309
Labapalooza: What Happens When Students Return to In-Person Laboratories After Taking Laboratories Online for a Year?
Lori A. Del Negro, Maria T. Gallardo Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 7, 2022, págs. 2733-2737
We Should Keep Developing Digital Laboratory Resources in the Postpandemic Era
Renee D. Link, Maria T. Gallardo Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 2, 2022, págs. 519-520
Investigating Meaningful Learning in Virtual Reality Organic Chemistry Laboratories
Nicholas D. Williams, Maria T. Gallardo Williams, Emily H. Griffith, Stacey Lowery Bretz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 2, 2022, págs. 1100-1105
Maria T. Gallardo Williams, Cathi L. Dunnagan
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 1, 2022, págs. 500-503
Expanding Inclusivity with Learner-Generated Study Aids in Three Different Science Courses
Helen Piontkivska, Jeremiah J. Gassensmith, Maria T. Gallardo Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 10, 2021, págs. 3379-3383
Connecting the Dots: Lewis Structure Builder Web App as a Review Tool for Organic Chemistry
Ciana L. Paye, Cathi L. Dunnagan, David A. Tredwell, Maria T. Gallardo Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 8, 2021, págs. 2704-2708
Cathi L. Dunnagan, Maria T. Gallardo Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 3060-3063
Local and Timely Class Project Promotes Student Engagement in a Nonmajors’ Course: Organic Chemistry at the North Carolina State Fair
Lucie Ciccone, Maria T. Gallardo Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 6, 2020, págs. 1620-1624
Production and Evaluation of a Realistic Immersive Virtual Reality Organic Chemistry Laboratory Experience: Infrared Spectroscopy
Cathi L. Dunnagan, Devran A. Dannenberg, Michael P. Cuales, Arthur D. Earnest, Richard M. Gurnsey, Maria T. Gallardo Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 1, 2020, págs. 258-262
Student-Generated Digital Tutorials in an Introductory Organic Chemistry Course
Brittany A. Hubbard, Grayson C. Jones, Maria T. Gallardo Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 3, 2019, págs. 597-600
Ailen A. Gillette, Samantha T. Winterrowd, Maria T. Gallardo Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 7, 2017, págs. 960-963
Melinda C. Box, Cathi L. Dunnagan, Lauren A. S. Hirsh, Clinton R. Cherry, Kayla A. Christianson, Radiance J. Gibson, Michael I. Wolfe, Maria T. Gallardo Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 2, 2017, págs. 164-170
Jeremy T. Jordan, Melinda C. Box, Kristen E. Eguren, Thomas A. Parker, Victoria M. Saraldi Gallardo, Michael I. Wolfe, Maria T. Gallardo Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 1, 2016, págs. 141-145
Tania Allen, Sara Queen, Maria T. Gallardo Williams, Lisa Parks, Anne Auten, Susan Carson
5th International Conference on Higher Education Advances (HEAd' 19) / Josep Domènech i de Soria (ed. lit.), Paloma Merello Giménez (ed. lit.), Elena de la Poza Plaza (ed. lit.), Desamparados Blázquez (ed. lit.), Raúl Peña Ortiz (ed. lit.), 2019, ISBN 978-84-9048-661-0, págs. 1391-1398
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados