InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Specifications Grading at Scale: Improved Letter Grades and Grading-Related Interactions in a Course with over 1,000 Students
Kate J. McKnelly, William J. Howitz, Taylor A. Thane, Renee D. Link
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 9, 2023, págs. 3179-3193
Inter-Twine-d: Combining Organic Chemistry Laboratory and Choose-Your-Own-Adventure Games
Shannon J. Saluga, Hannah Peacock, Daniel D. Seith, Casadora C. A. Boone, Yasamin Fazeli, Rebecca Mai Huynh, Jinyu Luo, Zane Naghi, Renee D. Link
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 12, 2022, págs. 3964-3974
Looking at the Laboratory Discussion: Course Modality Choice and Student Performance in Organic Chemistry
John W. Szura, Christian Fischer, Renee D. Link, Penelope Collins
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 10, 2022, págs. 3478-3487
We Should Keep Developing Digital Laboratory Resources in the Postpandemic Era
Renee D. Link, Maria T. Gallardo Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 2, 2022, págs. 519-520
Getting Students Back on Track: Persistent Effects of Flipping Accelerated Organic Chemistry on Student Achievement, Study Strategies, and Perceptions of Instruction
Lynn C. Reimer, Kameryn Denaro, Wenliang He, Renee D. Link
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 4, 2021, págs. 1088-1098
William J. Howitz, Kate J. McKnelly, Renee D. Link
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 2, 2021, págs. 385-394
1H NMR Spectrum: A Team-Based Tabletop Game for Molecular Structure Elucidation
Zachary Thammavongsy, Michael A. Morris, Renee D. Link
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 12, 2020, págs. 4385-4390
Online in No Time: Design and Implementation of a Remote Learning First Quarter General Chemistry Laboratory and Second Quarter Organic Chemistry Laboratory
William J. Howitz, Taylor A. Thane, Taylor L. Frey, Xinran S. Wang, Joe C. Gonzales, Chase A. Tretbar, Daniel D. Seith, Shannon J. Saluga, Simon Lam, Melanie M. Nguyen, Peter Tieu, Renee D. Link, Kimberly D. Edwards
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 2624-2634
Extraction on Paper Activity: An Active Learning Technique to Facilitate Student Understanding of Liquid–Liquid Extraction
Kate J. McKnelly, William J. Howitz, Simon Lam, Renee D. Link
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 7, 2020, págs. 1960-1965
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados