InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The greatest lie(s) ever told: Rush Limbaugh and the white supremacist blueprint in middle grades historical fiction
Andrea M. Hawkman, Noreen Naseem Rodríguez, Sarah B. Shear, Acelynn Perkins
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 52, Vol. 1, 2024, págs. 33-65
Standardizing Indigenous erasure: A TribalCrit and QuantCrit analysis of K–12 U.S. civics and government standards
Leilani Sabzalian, Sarah B. Shear, Jimmy Snyder
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 49, Vol. 3, 2021, págs. 321-359
Confronting settler colonialism: Theoretical and methodological questions about social studies research
Sarah B. Shear, Daniel G. Krutka
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 47, Vol. 1, 2019, págs. 29-51
Manifesting destiny: Representations of indigenous peoples in k–12 u.S. History standards
Sarah B. Shear, Ryan T. Knowles, Antonio J. Castro
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 43, Nº 1, 2015, págs. 68-101
(Re)new(ed) territories of liminality: An invitation to disrupt prescription and repetition across/within the academy
Bretton A. Varga, Sarah B. Shear
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 48, Vol. 3, 2020, págs. 460-464
Es reseña de:
Speculative pedagogies of qualitative inquiry
Candace R. Kuby, Rebecca C. Christ
New York : Routledge, 2020
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados