InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
“Technology inevitably involves trade-offs”: The framing of technology in social studies standards
Daniel G. Krutka, Scott Alan Metzger, R. Zackary Seitz
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 50, Vol. 2, 2022, págs. 226-254
Deliberation can wait: How civic litigation makes inquiry critical
Mark Hlavacik, Daniel G. Krutka
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 49, Vol. 3, 2021, págs. 418-448
Confronting settler colonialism: Theoretical and methodological questions about social studies research
Sarah B. Shear, Daniel G. Krutka
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 47, Vol. 1, 2019, págs. 29-51
Navigating the Reform–Accountability Culture in Oklahoma Social Studies
Neil O. Houser, Daniel G. Krutka, Rachael Province Roberts, Kimberly Pennington, Nina Faili Coerver
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 45, Nº 1, 2017, págs. 7-42
Networked Protest and the Shift of Civic Activism
Daniel G. Krutka
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 46, Vol. 3 (Vol.), 2018, págs. 489-494
Es reseña de:
Twitter and Tear Gas: The Power and Fragility of Networked Protest
Zeynep Tufekci
New Haven : Yale University Press, 2017
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados