Instituciones
Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Evolution of a Biocatalysis CURE for Organic Chemistry Students
Anna I. Wurz, Clark I. Andersen, Joi Phelps Walker, Robert M. Hughes
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 8, 2024, págs. 3163-3170
Course-Based Undergraduate Research Experiences as a Community of Practice (CoP)
Joi Phelps Walker, William E. Allen, Lindsey Clevenger, Kathryn N. Hosbein, Anthony M. Kennedy, Heather Vance Chalcraft, Brandon Whiting
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 7, 2023, págs. 2520-2528
Kathryn N. Hosbein, Joi Phelps Walker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 12, 2022, págs. 3833-3841
Design and Implementation of an Organic to Analytical CURE Sequence
William E. Allen, Kathryn N. Hosbein, Anthony M. Kennedy, Brandon Whiting, Joi Phelps Walker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 7, 2021, págs. 2199-2208
Kathryn N. Hosbein, Meghan A. Lower, Joi Phelps Walker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 6, 2021, págs. 1875-1887
Kathryn N. Hosbein, Rosa Alvarez Bell, Kristine L. Callis Duehl, Victor Sampson, Steven F. Wolf, Joi Phelps Walker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 2, 2021, págs. 293-306
Investing in Laboratory Courses
Rebecca Sansom, Joi Phelps Walker
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 1, 2020, págs. 308-309
Facilitating Argumentation in the Laboratory: The Challenges of Claim Change and Justification by Theory
Joi Phelps Walker, Andrea G. Van Duzor, Meghan A. Lower
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 3, 2019, págs. 435-444
Getting the Argument Started: A Variation on the Density Investigation
Joi Phelps Walker, Stephen F. Wolf
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 5, 2017, págs. 632-635
A Performance-Based Assessment for Limiting Reactants
Joi Phelps Walker, Victor Sampson, Carol O. Zimmerman, Jonathon A. Grooms
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 9, 2011, págs. 1243-1246
Argument-Driven Inquiry: An Introduction to a New Instructional Model for Use in Undergraduate Chemistry Labs
Joi Phelps Walker, Victor Sampson, Carol O. Zimmerman
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 8, 2011, págs. 1048-1056
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados