InstitucionesIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Discriminatory Practices Against Non-Native English Speaker Teachers in Colombia’s Language Centers: A Multimodal Study
Adriana Montoya, Doris Correa
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 26, Nº. 1, 2024, págs. 117-131
Representations of foreign English teachers in Colombian newspapers: a critical discourse analysis
Doris Correa, Iván Flórez
Revista signos: estudios de lingüística, ISSN-e 0718-0934, ISSN 0035-0451, Vol. 55, Nº. 108, 2022, págs. 6-36
Doris Correa
Íkala, ISSN 0123-3432, Vol. 27, Nº. 2, 2022, págs. 288-289
Doris Correa
Íkala, ISSN 0123-3432, Vol. 27, Nº. 1, 2022 (Ejemplar dedicado a: January-April issue), págs. 1-2
Critical Reading With Undergraduate EFL Students in Colombia: Gains and Challenges
Juan David Castaño-Roldán, Doris Correa
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 23, Nº. 2, 2021, págs. 35-50
Doris Correa
Íkala, ISSN 0123-3432, Vol. 26, Nº. 2, 2021, págs. 263-266
English in public primary schools in Colombia: Achievements and challenges brought about by national language education policies
Doris Correa, Adriana González
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 24, Nº. 1, 2016
Using SFL as a Tool for Analyzing Students’ Narratives
Doris Correa, Camilo Domínguez
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 21, Nº. 2, 2014 (Ejemplar dedicado a: HOW Vol 21, No 2 (October 2014/March 2015)), págs. 112-133
From a Bureaucratic to a Critical-Sociocultural Model of Policymaking in Colombia
Doris Correa, Jaime A. Usma Wilches
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 20, Nº. 1, 2013 (Ejemplar dedicado a: HOW), págs. 226-242
Developing Academic Literacy and Voice: Challenges Faced by A Mature esl Student and Her Instructors
Doris Correa
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 12, Nº. 1, 2010 (Ejemplar dedicado a: PROFILE Journal Vol.12 No.1: Issues in Teachers’ Professional Development), págs. 79-94
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados