págs. 10-11
Foreign Language Instructors’ Professional Development in Times of Crisis: Challenges and Solutions
Angela C Bailey, Kathleen A. Corrales, Lourdes Reyes, Nayibe Rosado Mendinueta
págs. 13-29
págs. 30-48
págs. 49-68
Use of WhatsApp as a Platform to Promote English Oral Fluency and Accuracy: A Task Repetition Approach
Edgar Emmanuell García, Martha Lengeling, Irasema Mora Pablo, Lisa Marie Conaway Arroyo
págs. 69-85
El croata como lengua de herencia en Argentina: entre la vulnerabilidad y el mantenimiento lingüístico
págs. 86-104
Traducciones y transcreaciones de mensajes publicitarios en Twitter e Instagram: Netflix en español
págs. 106-121
The Language of Cryptocurrencies: Frequent Words, Neologisms, Acronyms, and Metaphors
págs. 122-138
Interactional Metadiscourse Markers in English Research Article Abstracts Written by Non-Native Authors: A Corpus-Based Contrastive Study
págs. 139-154
Variation and Use of Relativizers in the Spanish of Medellín, Colombia: A Corpus-Based Study
págs. 155-175
Linguistic Prejudices in Interviews: An Analysis of Research Projects in a University in Mexico
págs. 176-195
págs. 196-212
La comunidad embera chamí en la ciudad de Bogotá: una revisión de literatura desde la sociolingüística
págs. 214-232
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados