Periodo de publicación recogido
|
|
|
Stephanie L. Reeves, Marlone D. Henderson, Geoffrey L. Cohen, Rebecca R Steingut, Quinn Hirschi, David Scott Yeager
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 120, Nº. 1, 2021, págs. 1-15
Hae Yeon Lee, Jeremy P. Jamieson, Harry T. Reis, Christopher G. Beevers, Robert A. Josephs, Michael C. Mullarkey, Joseph O'Brien, David Scott Yeager
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 6, 2020, págs. 2141-2159
Hae Yeon Lee, Jeremy P. Jamieson, Adriana S. Miu, Robert A. Josephs, David Scott Yeager
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 6, 2019, págs. 849-867
Loss of Institutional Trust Among Racial and Ethnic Minority Adolescents: A Consequence of Procedural Injustice and a Cause of Life-Span Outcomes
David Scott Yeager, Valerie Purdie-Vaughns, Sophia Yang Hooper, Geoffrey L. Cohen
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 2, 2017, págs. 658-676
Using design thinking to improve psychological interventions: The case of the growth mindset during the transition to high school
David Scott Yeager, Carissa Romero, Dave Paunesku, Chris S. Hulleman, Barbara Schneider, Cintia Hinojosa, Hae Yeon Lee, Joseph O'Brien, Kate Flint, Alice Roberts, Jill Trott, Daniel Greene, Gregory M. Walton, Carol S. Dweck
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 3, 2016 (Ejemplar dedicado a: Motivating Classroom Learning), págs. 374-391
How to improve adolescent stress responses: : Insights from integrating implicit theories of personality and biopsychosocial models
David Scott Yeager, Hae Yeon Lee, Jeremy P. Jamieson
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 27, Nº. 8, 2016, págs. 1078-1091
Mind-set interventions are a scalable treatment for academic underachievement
David Paunesku, Gregory M. Walton, Carissa Romero, Eric N. Smith, David Scott Yeager, Carol S. Dweck
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 26, Nº. 6, 2015, págs. 784-793
David Scott Yeager, Rebecca Johnson, Brian James Spitzer, Kali H. Trzesniewski, Joseph Powers, Carol S. Dweck
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 106, Nº. 6, 2014, págs. 867-884
Boring but important: A self-transcendent purpose for learning fosters academic self-regulation.
David Scott Yeager, Marlone D. Henderson, David Paunesku, Greg M. Walton, Sidney D�Mello, Brian James Spitzer, Angela L. Duckworth
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 107, Nº. 4, 2014, págs. 559-580
Implicit Theories of Personality and Attributions of Hostile Intent: A Meta-Analysis, an Experiment, and a Longitudinal Intervention
David Scott Yeager, Adriana S. Miu, Joseph Powers, Carol S. Dweck
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 5, 2013, págs. 1651-1667
David Scott Yeager, Kali H. Trzesniewski, Carol S. Dweck
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 3, 2013, págs. 970-988
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados