Número de publicaciones: 11 (72.7% citado)
Número de citas: 46 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 22
Índice h: 4
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 4.8
Promedio de citas últimos 5 años: 1.3

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 3
2023 6
2022 8
2021 10
2020 9
2019 5
2018 2
2017 3
2016 0
2015 0
2014 0
2013 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2020 2 2
2019 2 2
2016 1 13
2015 2 15
2014 1 11
2013 0 3
2017 1 0
2018 1 0
2021 1 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
11 Artículo de revista 46
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 4

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2015 Mind-set interventions are a scalable treatment for academic underachievement
Artículo 15
2016 Using design thinking to improve psychological interventions
Artículo 12
2014 The far-reaching effects of believing people can change: Implicit theories of personality shape stress, health, and achievement during adolescence.
Artículo 6
2014 Boring but important: A self-transcendent purpose for learning fosters academic self-regulation.
Artículo 5
2013 An Implicit Theories of Personality Intervention Reduces Adolescent Aggression in Response to Victimization and Exclusion
Artículo 3
2019 An Entity Theory of Intelligence Predicts Higher Cortisol Levels When High School Grades Are Declining.
Artículo 2
2020 Getting Fewer “Likes” Than Others on Social Media Elicits Emotional Distress Among Victimized Adolescents
Artículo 2
2016 How to improve adolescent stress responses
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Oct-2024