Instituciones
Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
A Computational Chemistry Course for Teachers: From Research Laboratories to High-School Chemistry Teaching
Tamar Traube, Ron Blonder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 11, 2023, págs. 4360-4368
“The Masked Scientist”: Designing a Virtual Chemical Escape Room
Inbar Haimovich, Malka Yayon, Vered Adler, Hagit Levy, Ron Blonder, Shelley Rap
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 10, 2022, págs. 3502-3509
Teaching Chemistry by a Creative Approach: Adapting a Teachers’ Course for Active Remote Learning
Debora Marchak, Inna Shvarts Serebro, Ron Blonder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 9, 2021, págs. 2809-2819
Crafting Molecular Geometries: Implications of Neuro-Pedagogy for Teaching Chemical Content
Debora Marchak, Inna Shvarts Serebro, Ron Blonder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 4, 2021, págs. 1321-1327
An Applied Research-Based Approach to Support Chemistry Teachers during the COVID-19 Pandemic
Shelley Rap, Yael Feldman Maggor, Ehud Aviran, Inna Shvarts Serebro, Enas Easa, Ella Yonai, Ruth Waldman, Ron Blonder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 3278-3284
Do-It-Yourself: Creating and Implementing a Periodic Table of the Elements Chemical Escape Room
Malka Yayon, Shelley Rap, Vered Adler, Inbar Haimovich, Hagit Levy, Ron Blonder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 1, 2020, págs. 132-136
A Lab-Based Chemical Escape Room: Educational, Mobile, and Fun!
Ran Peleg, Malka Yayon, Dvora Katchevich, Mor Moria Shipony, Ron Blonder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 5, 2019, págs. 955-960
International study of seventh grade students’ understandings of scientific inquiry: the cases of Israel and South Africa
Rachel Mamlok-Naaman, Ron Blonder, Estelle Gaigher, Annemarie Hattingh, Gillian Kay
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, ISSN-e 2174-6486, ISSN 0212-4521, Nº Extra 0, 2017 (Ejemplar dedicado a: X Congreso Internacional sobre Investigación en Didácticas de las Ciencias (Sevilla, 5-8 de septiembre de 2017)), págs. 3581-3586
Assessing Attitudes about Responsible Research and Innovation (RRI): The Development and Use of a Questionnaire
Ron Blonder, Shelley Rap, Esty Zemler, Sherman Rosenfeld
Sisyphus: Journal of Education, ISSN-e 2182-9640, Vol. 5, Nº. 3, 2017 (Ejemplar dedicado a: Education and Responsible Research and Innovation (RRI): International Perspectives), págs. 122-156
Daphna Mandler, Ron Blonder, Malka Yayon, Rachel Mamlok-Naaman, Avi Hofstein
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 4, 2014, págs. 492-496
Ron Blonder, Inga Meshulam
Sisyphus: Journal of Education, ISSN-e 2182-9640, Vol. 2, Nº. 2, 2014 (Ejemplar dedicado a: Science Education in the 21st Century: Challenges and Concerns), págs. 48-73
The Story of Nanomaterials in Modern Technology: An Advanced Course for Chemistry Teachers
Ron Blonder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 1, 2011, págs. 49-52
Atomic Force Microscopy:: Opening the Teaching Laboratory to the Nanoworld
Ron Blonder, Ernesto Joselevich, Sidney R. Cohen
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 87, Nº 12 (December), 2010, págs. 1290-1293
Scientific Chemical Viewpoints Regarding Smoking: A Science Laboratory for All.
Ron Blonder
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 85, Nº 2, 2008, págs. 248-250
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados