InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A “Close” look at linear approximations
John Kerrigan, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 110, Nº 6, 2017, págs. 480-480
Proving limits of quadratic functions
James R. Rogers, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 9, 2016, pág. 720
Mutually exclusive, complementary, or . . .
Cathy G. Schloemer, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 8, 2016, pág. 640
Art Johnson, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 7, 2016, pág. 560
Elaine A. Terry, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 6, 2016, pág. 480
Conic connections with polar functions
Kent Thele, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 110, Nº 4, 2016, pág. 320
Arsalan Wares, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 110, Nº 3, 2016, pág. 240
Elana Reiser, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 110, Nº 2, 2016, pág. 160
Roger W. Turton, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 110, Nº 1, 2016, pág. 80
Can we use a mirror to find height?
Christina Lundberg, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 110, Nº 5, 2016-2017, pág. 400
Aunt Bertha's ice cream shoppe
Katie A. Hendrickson, Gabrielle Kisner, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 9, 2015, pág. 720
Dot tag and representational fluency
Daniel A. Showalter, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 8, 2015, pág. 640
Soccer Championship: How many games?
Allyson Hallman-Thasher, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 6, 2015, pág. 480
Melike Yigit Koyunkaya, Signe E. Kastberg, James Quinlan, Michael Todd Edwards, Jane M. Keiser, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 4, 2015, pág. 320
Michael Todd Edwards, James Quinlan, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 3, 2015, pág. 240
Michael Todd Edwards, James Quinlan, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 2, 2015, pág. 160
Diana L. Moss, W. Max Sabo, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 5, 2015-2016, pág. 400
Victoria Miles, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 107, Nº 9, 2014, pág. 720
Marla A. Sole, Jennifer Wexler (ed. lit.), Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 107, Nº 8, 2014, pág. 640
Maureen Macinnis, Jennifer Wexler (ed. lit.), Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 107, Nº 6, 2014, pág. 480
Judith Macks, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 4, 2014, pág. 320
Paper folding and problem solving
Arsalan Wares, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 3, 2014, pág. 240
Paper folding promotes mathematical thinking
Arsalan Wares, Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 2, 2014, pág. 160
Cindy Kroon, Roger Day
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 1, 2014, pág. 80
Alison L. Mall, Mike Risinger, Jennifer Wexler (ed. lit.), Roger Day (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 107, Nº 5, 2013-2014, pág. 400
Understanding Calculus, 2nd ed (Book)
Tami S. Martin, Roger Day
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 97, Nº 5, 2004, pág. 382
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados