InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
First-year university students’ academic success: The importance of academic adjustment
Els C. M. van Rooij, Ellen Jansen, Wim van de Grift
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 4, 2018, págs. 749-767
Correction to: First-year university students’ academic success: The importance of academic adjustment
Els C. M. van Rooij, Ellen Jansen, Wim van de Grift
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 4, 2018, págs. 769-769
Teaching historical contextualization: The construction of a reliable observation instrument
Tim Huijgen, Wim van de Grift, Carla Van Boxtel, Paul Holthuis
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 32, Nº 2, 2017, págs. 159-181
Toward Historical Perspective Taking: Students’ Reasoning When Contextualizing the Actions of People in the Past
Tim Huijgen, Carla Van Boxtel, Wim van de Grift, Paul Holthuis
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 45, Nº 1, 2017, págs. 110-144
Tim Huijgen, Carla Van Boxtel, Wim van de Grift, Paul Holthuis
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 29, Nº 4, 2014, págs. 653-672
First year effects of induction arrangements on beginning teachers' psychological processes
Michelle Helms-Lorenz, Bert Slof, Wim van de Grift
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 28, Nº 4, 2013, págs. 1265-1287
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados