Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Student well-being in times of COVID-19 in the Netherlands: basic psychological need satisfaction and frustration within the academic learning environment
Lisa Kiltz, Miranda Trippenzee, Joke Fleer, Marjon Fokkens-Bruinsma, Ellen Jansen
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 39, Nº 1, 2024, págs. 319-339
First-year university students’ academic success: The importance of academic adjustment
Els C. M. van Rooij, Ellen Jansen, Wim van de Grift
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 4, 2018, págs. 749-767
Correction to: First-year university students’ academic success: The importance of academic adjustment
Els C. M. van Rooij, Ellen Jansen, Wim van de Grift
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 4, 2018, págs. 769-769
Who succeeds at university?: Factors predicting academic achievement of first-year Dutch students
Ellen Jansen, Marjon Bruinsma
REICE: Revista Iberoamericana sobre Calidad, Eficacia y Cambio en Educación, ISSN-e 1696-4713, Vol. 3, Nº. 1, 2005 (Ejemplar dedicado a: XVIII International Congress on School Effectiveness and Improvement (ICSEI 2005)), págs. 204-205
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados