InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Christopher F. Bauer, Mary E. Emenike, Thomas A. Holme
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 8, 2022, págs. 2821-2833
Mentorship Using DEIR Principles: A Case in Developing Chemistry-Related Student Research
Elisabeth Rukmini, Mary E. Emenike, Hanna Angelina
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 1, 2022, págs. 219-226
Extending Equity, Access, and Inclusion: An Evolving Multifaceted Approach to Transform a General Chemistry Course at a Large, Flagship, Research Institution
Marc N. Muñiz, Christine Altinis Kiraz, Mary E. Emenike
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 1, 2022, págs. 227-238
Using Guiding Questions to Promote Scientific Practices in Undergraduate Chemistry Laboratories
Ruomei Gao, Judith Lloyd, Bright U. Emenike, Duncan Quarless, Youngjoo Kim, Mary E. Emenike
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 12, 2021, págs. 3731-3738
Leveraging Undergraduate Learning Assistants to Engage Students during Remote Instruction: Strategies and Lessons Learned from Four Institutions
Mary E. Emenike, Carolyn P. Schick, Andrea Gay Van Duzor, Mel S. Sabella, Susan M. Hendrickson, Laurie S. Langdon
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 2502-2511
Validating Chemistry Faculty Members' Self-Reported Familiarity with Assessment Terminology
Mary E. Emenike, Jeffrey R. Raker, Thomas A. Holme
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 90, Nº 9, 2013, págs. 1130-1136
Mary E. Emenike, Thomas A. Holme
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 89, Nº 4, 2012, págs. 465-469
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados