Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Exploring the development of executive functions in children in a digital world
Aleksander N. Veraksa, Nicolay E. Veraksa, Daria Bukhalenkova, Roger Säljö
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 37, Nº 4, 2022, págs. 1035-1050
Promoting teaching, learning and informed decision-making through the lenses of international large-scale assessment: Looking beyond numbers
Roger Säljö, Jelena Radisic
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 3, 2018 (Ejemplar dedicado a: Promoting teaching, learning and informed decision-making through the lenses of international large-scale assessment / coord. por Roger Säljö, Jelena Radisic), págs. 419-426
Map reading versus mind reading: revisiting children´s understanding of the shape of the earth
Jonas Ivarsson, Jav Schoultz, Roger Säljö
Reconsidering conceptual change: issues in theory and practice / coord. por Margarita Limón Luque, Lucia Mason, 2002, ISBN 1-4020-0494-X, págs. 77-100
Communicating with the severely brain-damaged adult
Ullabeth S. Larsson, Claes Nilholm, Roger Säljö
Explorations in socio-cultural studies / coord. por Pablo del Río Pereda, Amelia Álvarez, James V. Wertsch, Vol. 2, 1994 (Literacy and other forms of mediated action / coord. por James V. Wertsch, Juan Daniel Ramírez Garrido), ISBN 84-88926-02-2, págs. 115-122
European journal of psychology of education. Vol. 33, Nº 3, 2018
(Ejemplar dedicado a: Promoting teaching, learning and informed decision-making through the lenses of international large-scale assessment / coord. por Roger Säljö, Jelena Radisic)
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados