Periodo de publicación recogido
|
|
|
B. Kopp, A. Clerc, Heinz Mandl
EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies : July 4th-6th, 2022 / coord. por Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Joanna Lees, 2022, ISBN 978-84-09-42484-9, págs. 1962-1970
Fostering requirements of education for sustainable development in primary schools
M. Meixner, Heinz Mandl
ICERI 2013 / Luis Gómez Chova (comp.), A. López Martínez (comp.), I. Candel Torres (comp.), 2013, ISBN 978-84-616-3847-5, págs. 150-155
Effects of dropout on group performance in virtual settings
B. Kopp, Amelie Kutter, Heinz Mandl
ICERI 2013 / Luis Gómez Chova (comp.), A. López Martínez (comp.), I. Candel Torres (comp.), 2013, ISBN 978-84-616-3847-5, págs. 6070-6074
An approach for the implementation of a work-oriented training on values in organizations
S. Niedermeier, Heinz Mandl
ICERI 2013 / Luis Gómez Chova (comp.), A. López Martínez (comp.), I. Candel Torres (comp.), 2013, ISBN 978-84-616-3847-5, págs. 6580-6586
Collaborative learning of java programming in the graphic-enhanced videoconferencing environment: a pilot study
Lai-Chong Law, Heinz Mandl, Bernhard Ertl
Educational research in Europe : yearbook 2000 / coord. por Christopher Day, Dolf Van Veen, 2000, ISBN 90-441-1061-6, págs. 105-124
A conceptual overview on "Soumo": an intelligent learning envioronment in the physical domain of superposition of motions
Heinz Mandl, Jürgen Bollwahn, Aemilian Hron, Sigmar-Olaf Tergan
Learning and intruction: European Research in an international context / coord. por Heinz Mandl, Erik de Corte, Neville Bennett, Helmut Felix Friedrich, Vol. 1, 1990 (Social and cognitive aspects of learning and instruction), ISBN 0-08-040252-6, págs. 339-348
Rearch and development of teaching /learning models for guided self-instruction
Heinz Mandl, Wolfgang Schnotz, Helmut Felix Friedrich
Learning and intruction: European Research in an international context / coord. por Heinz Mandl, Erik de Corte, Neville Bennett, Helmut Felix Friedrich, Vol. 1, 1990 (Social and cognitive aspects of learning and instruction), ISBN 0-08-040252-6, págs. 633-644
Learning and intruction: European Research in an international context
coord. por Heinz Mandl, Erik de Corte, Neville Bennett, Helmut Felix Friedrich
Oxford: Pergamon. ISBN 0-08-040252-6
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados