InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Foreign Language Aptitude and Its Relationship with Grammar: a Critical Overview
Peter Skehan
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 36, Nº 3, 2015, págs. 367-384
Anticipating a post-task activity: the effects on accuracy, complexity and fluency of second language performance
Pauline Foster, Peter Skehan
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 69, Nº. 3, 2013, págs. 249-273
The task is not enough: Processing approaches to task-based performance
Peter Skehan, Bei Xiaoyue, Li Qian, Zhan Wang
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 16, Nº. 2, 2012 (Ejemplar dedicado a: Are cognitive-interactional and socio-cultural perspectives on L2 learning and teaching compatible, complementary, or incommensurable?), págs. 170-187
Zhisheng Wen, Peter Skehan
Ilha do desterro: a journal of language and literature = revista de língua e literatura, ISSN 0101-4846, ISSN-e 2175-8026, Nº. 60, 2011, págs. 15-44
Erica Chan, Peter Skehan, Gwendolyn Gong
Ilha do desterro: a journal of language and literature = revista de língua e literatura, ISSN 0101-4846, ISSN-e 2175-8026, Nº. 60, 2011, págs. 45-74
Atazetan oinarritutako irakaskuntza
Peter Skehan
Hizpide: helduen euskalduntzearen aldizkaria, ISSN-e 2530-3287, ISSN 1136-5714, Año 23, Nº. 58, 2005, págs. 78-104
Task type and task processing conditions as influences on foreign language performance
Peter Skehan, Pauline Foster
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 1, Nº. 3, 1997, págs. 185-211
The role of a focus on form during task-bases instruction
Peter Skehan
Trabajos en lingüística aplicada / coord. por Carmen Muñoz Lahoz, María Luz Celaya Villanueva, Marta Fernández-Villanueva Jané, Teresa Navés, Oliver Strunk, 2001, ISBN 84-477-0733-4, págs. 11-24
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados