arrow_back Volver a la revista ELT journal An international journal for teachers of English to speakers of other languages

Immersion and CLIL in English: more differences than similarities

Total de citas: 30

Citas recibidas
Assessing Language in Content and Language Integrated Learni... Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning (2018) Vol. 11 Núm. 2 Pág. 308-325
Los efectos del aprendizaje integrado de contenidos y lengua... Sportis (2019) Vol. 5 Núm. 3 Pág. 562-585
Mother tongue development in bilingual programs type clil in... RLA (2020) Núm. 58 Pág. 117-136
The use of the L1 in CLIL classes : The teachers’ perspectiv... Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning (2013) Vol. 6 Núm. 2 Pág. 1-21
Tractament integrat de llengua i contingut : Quina llengua? ... Caplletra (2020) Núm. 68 Pág. 219-242
Formación del profesorado universitario para la docencia en ... REDU (2013) Vol. 11 Núm. 3 Pág. 197
Edukiak ulertzeko estrategiak CLIL irakaskuntzan : Euskal He... Tantak (2021) Vol. 33 Núm. 2 Pág. 49-77
Bilingual Physical Education in English. Opinion and Qualiic... Sport TK (2018) Vol. 7 Núm. 2 Pág. 7-18
The language focus of Science education integrated with Engl... Enseñanza de las ciencias (2017) Núm. 0 Pág. 399-404
Percepciones del alumnado en un contexto AICLE E-SEDLL (2020) Núm. 3 Pág. 125-138
Training primary student teachers for CLIL : innovation thro... Pulso (2016) Núm. 39 Pág. 35-57
AICLE o solo "buena enseñanza" en Kazajistán? Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas (2019) Vol. 13 Núm. 27 Pág. 55-81
Proyecto de gamificación basado en el escape room aplicado a... Revista Tecnología, Ciencia y Educación (2020) Núm. 16 Pág. 5-40
Content and language integrated learning (CLIL) : limitation... Encuentro (2012) Núm. 21 Pág. 57-70
Content and language : the impact of pedagogical designs on ... Porta Linguarum (2016) Núm. 1 Pág. 111-123
Higher Education Bilingual Programmes in Spain Porta Linguarum (2013) Núm. 19 Pág. 101-112
Teachers’ oral corrective feedback and learners’ uptake in h... VIAL, Vigo international journal of applied linguistics (2021) Núm. 18 Pág. 149-176
Implementation of Content and Language Integrated Learning a... Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning (2018) Vol. 11 Núm. 2 Pág. 215-235
The more the merrier – revisiting CLIL-based vocabulary grow... Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning (2016) Vol. 9 Núm. 1 Pág. 37-63
La inclusividad lingüística en la educación multilingue de C... Educación y educadores (2018) Vol. 21 Núm. 2 Pág. 219-236
Corrective feedback episodes in oral interaction : a compari... IJES, International Journal of English Studies (2014) Vol. 14 Núm. 1 Pág. 1-25
Phrasebook : una salida para los maestros de CLIL en Tailand... Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning (2017) Vol. 10 Núm. 1 Pág. 49-73
Strengthening integrated learning : Towards a new era for pl... Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning (2015) Vol. 8 Núm. 2 Pág. 84-103
La planificación temporal y la evaluación en la formación on... Tejuelo (2019) Núm. 30 Pág. 111-150
Analysis of the correlation between self-perceived linguisti... Fòrum de Recerca (2018) Núm. 23 Pág. 545-562
Opinions, perceptions and attitudes of a group of students t... Pulso (2016) Núm. 39 Pág. 59-78
Book Review: Aprendre en una altra llengua / Learning throug... Bellaterra (2011) Vol. 4 Núm. 2 Pág. 96-106
La percepción del alumnado sobre AICLE : El caso de Andalucí... Elia (2023) Núm. 23 Pág. 189-215
Listening to CLIL Practitioners : An Overview of Bilingual T... Colombian Applied Linguistics (2023) Vol. 25 Núm. 1 Pág. 97-117
Diagnóstico de necesidades formativas entre maestros AICLE e... European Journal of Child Development, Education and Psychopathology (2021) Vol. 9 Núm. 1 Pág. 5