Número de publicaciones: 34 (61.8% citado)
Número de citas: 78 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
FILOLOGÍAS 44
Índice h: 4
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 1.7
Promedio de citas últimos 5 años: 0.8

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 5
2023 14
2022 15
2021 14
2020 13
2019 5
2018 4
2017 4
2016 2
2015 2
2014 0
2013 0
2012 0
2011 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2023 1 2
2021 3 1
2020 2 1
2019 0 5
2018 4 21
2017 7 4
2016 2 7
2015 3 4
2013 5 23
2012 1 6
2011 1 4
2014 2 0
2022 2 0
2024 1 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
34 Artículo de revista 78
0 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2013 Oral corrective feedback in second language classrooms
Artículo 23
2018 Foreign language enjoyment and anxiety
Artículo ARTICULO 19
2019 The Effect of Perception of Teacher Characteristics on Spanish EFL Learners’ Anxiety and Enjoyment
Artículo 5
2011 Examining the role of explicit phonetic instruction in native-like and comprehensible pronunciation development
Artículo 4
2012 Effects of Instruction on L2 Pronunciation Development: A Synthesis of 15 Quasi-Experimental Intervention Studies
Artículo 3
2016 Second language speech production
Artículo 3
2017 Using Listener Judgments to Investigate Linguistic Influences on L2 Comprehensibility and Accentedness
Artículo ARTICULO 2
2016 Development of Comprehensibility and its Linguistic Correlates
Artículo 2
2017 Differential effects of instruction on the development of second language comprehensibility, word stress, rhythm, and intonation
Artículo ARTICULO 2
2015 Second Language Comprehensibility Revisited
Artículo 2
2012 Investigating the Pedagogical Potential of Recasts for L2 Vowel Acquisition
Artículo 2
2023 How Foreign Language Enjoyment Acts as a Buoy for Sagging Motivation
Artículo 2
2012 Pronunciation-specific adjustment strategies for intelligibility in L2 teacher talk
Artículo ARTICULO 1
2016 Flawed self-assessment
Artículo 1
2015 Communicative focus on second language phonetic form: Teaching Japanese learners to perceive and produce English /?/ without explicit instruction
Artículo 1
2018 Acoustic characteristics and learner profiles of low-, mid- and high-level second language fluency
Artículo 1
2016 Lexical correlates of comprehensibility versus accentedness in second language speech
Artículo 1
2020 Domain-general auditory processing determines success in second language pronunciation learning in adulthood
Artículo 1
2021 Which segmental features matter for successful L2 comprehensibility?
Artículo 1
2015 Does a Speaking Task Affect Second Language Comprehensibility?
Artículo 1
2018 The role of input in second language oral ability development in foreign language classrooms
Artículo ARTICULO 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-May-2024