Foreign language enjoyment and anxiety (2018) ARTICULO Dewaele, Jean-Marc Witney, John Saito, Kazuya Dewaele, Livia Language teaching research Vol. 22 Núm. 6 Pág. 679-697
- Número de citas: 19 (5.3% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 11 LINGUISTICA 7 FILOLOGIA MODERNA 3 EDUCACION 9 FILOLOGIA HISPANICA 3 SOCIOLOGIA 1 COMUNICACION 1 ECONOMIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Does multilingualism affect foreign language classroom anxiety and foreign language enjoyment? Núm. 0 Pág. 9 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Dewaele, Jean-Marc
Sanz Ferrer, María
Kamal Ahmed, Iman
Albakistani, Alfaf
|
Percepciones sobre la ansiedad comunicativa hacia el inglés en la Comunidad Autónoma Vasca Vol. 16 Núm. 1 Pág. 5 ARTICULO | 2023 | Bellaterra |
Santos Berrondo, Alaitz
|
Foreign language enjoyment and foreign language classroom anxiety among Chinese learners of German Núm. 8 Pág. 115-131 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Chen, Yu
Chen, Chuchu
Liu, Siqi
|
Investigating the relationship between EFL learners’ engagement and their achievement emotions Núm. 40 Pág. 275-294 ARTICULO | 2023 | Porta Linguarum |
Shakki, Farzaneh
|
Cuestionario de Verbalizaciones de Logro Docentes en Exámenes Orales Vol. 23 Núm. 2 Pág. 67-82 | 2023 | Revista Evaluar |
Sánchez Rosas, Javier
Dominguez Lara, Sergio Alexis
Furlan, Luis Alberto
Okinishi, Mirai
|
Perspectiva docente sobre el aprendizaje de inglés con herramientas digitales: Núm. 38 Pág. 13-42 | 2023 | Tejuelo |
Mosquera Gende, Ingrid
|
Comparing L2 Teachers’ Practices With Learners’ Perceptions of English Pronunciation Teaching Vol. 25 Núm. 1 Pág. 129-145 | 2023 | Profile |
Burri, Michael
|
Ansiedad ante las destrezas orales en estudiantes universitarios de inglés como lengua extranjera Núm. 38 Pág. 201-230 | 2023 | Tejuelo |
López Pérez, María Magdalena
Maya Retamar, María Guadalupe de la
Rabazo Méndez, María José
|
La aplicación de adaptaciones a la dislexia para compensar el reconocimiento de palabras en la clase de lectura de ESL Vol. 7 Núm. 4 Pág. 206-216 | 2022 | 593 Digital Publisher CEIT |
Bajaña Quinteros, Danny
Ayala Pazmiño, Mario
Merizalde Medranda, Johnn
|
The impact of enjoyment and anxiety on English-language learners’ willingness to communicate Núm. 155 Pág. 6 | 2022 | Vivat Academia |
Bensalem, Elias
|
Validación de versiones en español de escalas de disfrute con el aprendizaje de la lengua extranjera Vol. 55 Núm. 110 Pág. 684-708 ARTICULO | 2022 | Revista signos |
Acosta Manzano, Irene
Barrios, Elvira
|
Emotions Experienced by Secondary School Students in English Classes in Mexico. Vol. 24 Núm. 2 Pág. 219-233 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Méndez López, Mariza G.
|
The Effects of Pronunciation Anxiety and Motivation on English Learners’ Willingness to Communicate Núm. 25 Pág. 42-63 | 2022 | Gist |
Alimoradi, Zahra
Adib, Farshad
|
Classroom enjoyment and anxiety among Saudi undergraduate EFL students Núm. 18 Pág. 9-34 ARTICULO | 2021 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Bensalem, Elias
|
La interacción entre profesor y alumnos en el aula de ELE Núm. 33 Pág. 3 ARTICULO | 2021 | MarcoELE |
Batlle Rodríguez, Jaume
Mañas Navarrete, Ibán
|
Selected determinants of pronunciation anxiety. Vol. 21 Núm. 1 Pág. 93-113 ARTICULO | 2021 | IJES |
Baran-Lucarz, Malgorzata
Lee, Jang Ho
|
Sources of Foreign Language Anxiety in the Student-teachers’ English Classrooms Vol. 20 Núm. 1 Pág. 155-176 ARTICULO | 2021 | RAEL |
Goñi Osácar, Elena
Lafuente Millán, Enrique
|
The Effects of Learners’ Perceptions and Affective Factors on L2 Learning Outcomes Vol. 76 Núm. 1 Pág. 2-30 ARTICULO | 2020 | Canadian modern language review |
Grey, Sarah
Jackson, Carrie N.
|
Remedying Foreign Language Anxiety through CLIL? Núm. 14 Pág. 153-172 ARTICULO | 2019 | Revista de lingüística y lenguas aplicadas |
Simons, Mathea
Vanhees, Claudio
Smits, Tom
Van De Putte, Karen
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024