Foreign language enjoyment and anxiety (2018) ARTICULO Dewaele, Jean-Marc Witney, John Saito, Kazuya Dewaele, Livia Language teaching research Vol. 22 Núm. 6 Pág. 679-697

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Does multilingualism affect foreign language classroom anxiety and foreign language enjoyment?
Does multilingualism affect foreign language classroom anxiety and foreign language enjoyment? Núm. 0 Pág. 9 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Dewaele, Jean-Marc Sanz Ferrer, María Kamal Ahmed, Iman Albakistani, Alfaf
Percepciones sobre la ansiedad comunicativa hacia el inglés en la Comunidad Autónoma Vasca
Percepciones sobre la ansiedad comunicativa hacia el inglés en la Comunidad Autónoma Vasca Vol. 16 Núm. 1 Pág. 5 ARTICULO
2023 Bellaterra
Santos Berrondo, Alaitz
Foreign language enjoyment and foreign language classroom anxiety among Chinese learners of German
Foreign language enjoyment and foreign language classroom anxiety among Chinese learners of German Núm. 8 Pág. 115-131 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Chen, Yu Chen, Chuchu Liu, Siqi
Investigating the relationship between EFL learners’ engagement and their achievement emotions
Investigating the relationship between EFL learners’ engagement and their achievement emotions Núm. 40 Pág. 275-294 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Shakki, Farzaneh
Cuestionario de Verbalizaciones de Logro Docentes en Exámenes Orales
Cuestionario de Verbalizaciones de Logro Docentes en Exámenes Orales Vol. 23 Núm. 2 Pág. 67-82
2023 Revista Evaluar
Sánchez Rosas, Javier Dominguez Lara, Sergio Alexis Furlan, Luis Alberto Okinishi, Mirai
Perspectiva docente sobre el aprendizaje de inglés con herramientas digitales:
Perspectiva docente sobre el aprendizaje de inglés con herramientas digitales: Núm. 38 Pág. 13-42
2023 Tejuelo
Mosquera Gende, Ingrid
Comparing L2 Teachers’ Practices With Learners’ Perceptions of English Pronunciation Teaching
Comparing L2 Teachers’ Practices With Learners’ Perceptions of English Pronunciation Teaching Vol. 25 Núm. 1 Pág. 129-145
2023 Profile
Burri, Michael
Ansiedad ante las destrezas orales en estudiantes universitarios de inglés como lengua extranjera
Ansiedad ante las destrezas orales en estudiantes universitarios de inglés como lengua extranjera Núm. 38 Pág. 201-230
2023 Tejuelo
López Pérez, María Magdalena Maya Retamar, María Guadalupe de la Rabazo Méndez, María José
La aplicación de adaptaciones a la dislexia para compensar el reconocimiento de palabras en la clase de lectura de ESL
La aplicación de adaptaciones a la dislexia para compensar el reconocimiento de palabras en la clase de lectura de ESL Vol. 7 Núm. 4 Pág. 206-216
2022 593 Digital Publisher CEIT
Bajaña Quinteros, Danny Ayala Pazmiño, Mario Merizalde Medranda, Johnn
The impact of enjoyment and anxiety on English-language learners’ willingness to communicate
The impact of enjoyment and anxiety on English-language learners’ willingness to communicate Núm. 155 Pág. 6
2022 Vivat Academia
Bensalem, Elias
Validación de versiones en español de escalas de disfrute con el aprendizaje de la lengua extranjera
Validación de versiones en español de escalas de disfrute con el aprendizaje de la lengua extranjera Vol. 55 Núm. 110 Pág. 684-708 ARTICULO
2022 Revista signos
Acosta Manzano, Irene Barrios, Elvira
Emotions Experienced by Secondary School Students in English Classes in Mexico.
Emotions Experienced by Secondary School Students in English Classes in Mexico. Vol. 24 Núm. 2 Pág. 219-233
2022 Colombian Applied Linguistics
Méndez López, Mariza G.
The Effects of Pronunciation Anxiety and Motivation on English Learners’ Willingness to Communicate
The Effects of Pronunciation Anxiety and Motivation on English Learners’ Willingness to Communicate Núm. 25 Pág. 42-63
2022 Gist
Alimoradi, Zahra Adib, Farshad
Classroom enjoyment and anxiety among Saudi undergraduate EFL students
Classroom enjoyment and anxiety among Saudi undergraduate EFL students Núm. 18 Pág. 9-34 ARTICULO
2021 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Bensalem, Elias
La interacción entre profesor y alumnos en el aula de ELE
La interacción entre profesor y alumnos en el aula de ELE Núm. 33 Pág. 3 ARTICULO
2021 MarcoELE
Batlle Rodríguez, Jaume Mañas Navarrete, Ibán
Selected determinants of pronunciation anxiety.
Selected determinants of pronunciation anxiety. Vol. 21 Núm. 1 Pág. 93-113 ARTICULO
2021 IJES
Baran-Lucarz, Malgorzata Lee, Jang Ho
Sources of Foreign Language Anxiety in the Student-teachers’ English Classrooms
Sources of Foreign Language Anxiety in the Student-teachers’ English Classrooms Vol. 20 Núm. 1 Pág. 155-176 ARTICULO
2021 RAEL
Goñi Osácar, Elena Lafuente Millán, Enrique
The Effects of Learners’ Perceptions and Affective Factors on L2 Learning Outcomes
The Effects of Learners’ Perceptions and Affective Factors on L2 Learning Outcomes Vol. 76 Núm. 1 Pág. 2-30 ARTICULO
2020 Canadian modern language review
Grey, Sarah Jackson, Carrie N.
Remedying Foreign Language Anxiety through CLIL?
Remedying Foreign Language Anxiety through CLIL? Núm. 14 Pág. 153-172 ARTICULO
2019 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Simons, Mathea Vanhees, Claudio Smits, Tom Van De Putte, Karen

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024