Número de publicaciones: 26 (65.4% citado)
Número de citas: 90 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
FILOLOGÍAS 40
Índice h: 5
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 1.6
Promedio de citas últimos 5 años: 1.2

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 1
2023 3
2022 4
2021 15
2020 33
2019 9
2018 5
2017 6
2016 5
2015 2
2014 2
2013 1
2012 0
2011 2
2010 0
2009 1
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0
2002 0
2001 0
2000 0
1999 0
1998 1

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2023 1 1
2019 0 4
2018 0 5
2017 0 9
2014 1 4
2013 0 37
2012 0 2
2011 0 7
2009 0 6
2002 0 15
1998 0 0
1999 1 0
2000 0 0
2001 3 0
2003 1 0
2004 3 0
2005 3 0
2006 2 0
2007 0 0
2008 3 0
2010 2 0
2015 2 0
2016 0 0
2020 0 0
2021 1 0
2022 1 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
24 Artículo de revista 88
2 Capítulo de libro 2
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2013 Oral corrective feedback in second language classrooms
Artículo 23
2002 Patterns of Corrective Feedback and Uptake in an Adult ESL Classroom
Artículo 15
2013 The effects of biliteracy instruction on morphological awareness
Artículo 12
2017 Context-appropriate crosslinguistic pedagogy
Artículo 6
2009 Linking languages through a bilingual read-aloud project
Artículo ARTICULO 6
2011 Content-based language teaching
Artículo ARTICULO 5
2019 Translanguaging in Immersion
Artículo 4
2014 Research perspectives on immersion pedagogy
Artículo 3
2018 Introduction
Artículo 3
2018 Content and language integration in higher education
Artículo ARTICULO 2
2011 Student and teacher oral language use in a two-way Spanish/English immersion school
Artículo ARTICULO 2
2017 Introduction to part I
Capítulo 2
2013 Written corrective feedback and its challenges for pre-service ESL
Artículo 2
2012 Investigating the Pedagogical Potential of Recasts for L2 Vowel Acquisition
Artículo 2
2017 Can corrective feedback on second language speech perception errors affect production accuracy?
Artículo ARTICULO 1
2014 Differential effects of explicit form-focused instruction on morphosyntactic development
Artículo ARTICULO 1
2023 The effects of different types of form-focused instruction on the acquisition of grammatical gender by second language learners of French
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-May-2024