Número de publicaciones: 52 (55.8% citado)
Número de citas: 111 (12.6% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
FILOLOGÍAS 80
Índice h: 6
Índice h5: 2
Promedio de citas últimos 10 años: 1.9
Promedio de citas últimos 5 años: 1.3

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 15
2023 23
2022 16
2021 15
2020 4
2019 11
2018 10
2017 3
2016 2
2015 1
2014 0
2013 3
2012 2
2011 2
2010 4
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0
2004 0
2003 0
2002 0
2001 0
2000 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2023 2 2
2022 2 2
2021 1 8
2020 4 1
2019 1 6
2018 1 31
2017 0 2
2016 2 1
2015 1 1
2014 2 2
2013 0 4
2012 0 3
2009 1 2
2008 3 3
2007 2 13
2005 1 13
2002 1 9
2001 2 6
2000 8 2
2003 3 0
2004 4 0
2006 3 0
2010 3 0
2011 2 0
2024 3 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
50 Artículo de revista 110
2 Capítulo de libro 1
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2018 Foreign language enjoyment and anxiety
Artículo ARTICULO 19
2005 Investigating the Psychological and Emotional Dimensions in Instructed Language Learning
Artículo 13
2002 Psychological and sociodemographic correlates of communicative anxiety in L2 and L3 production
Artículo ARTICULO 9
2021 Teacher enthusiasm and students’ social-behavioral learning engagement
Artículo 7
2007 The effect of multilingualism, sociobiographical, and situational factors on communicative anxiety and foreign language anxiety of mature language learners
Artículo ARTICULO 7
2007 Predicting Language Learners' Grades in the L1, L2, L3 and L4
Artículo ARTICULO 6
2001 Gender assignment and gender agreement in advanced French interlanguage
Artículo 6
2018 Why the Dichotomy ‘L1 Versus LX User’ is Better than ‘Native Versus Non-native Speaker’
Artículo 6
2019 The Effect of Perception of Teacher Characteristics on Spanish EFL Learners’ Anxiety and Enjoyment
Artículo 5
2018 Ideal self and ought-to self of simultaneous learners of multiple foreign languages
Artículo ARTICULO 4
2012 Multilingualism, empathy and multicompetence
Artículo ARTICULO 3
2013 The link between foreign language classroom anxiety and psychoticism, extraversion, and neuroticism among adult Bi- and multilinguals.
Artículo 3
2008 Dynamic emotion concepts of L2 learners and L2 users
Artículo 3
2000 Relating gender errors to morphosyntax and lexicon in advanced French interlanguage
Artículo 2
2023 How Foreign Language Enjoyment Acts as a Buoy for Sagging Motivation
Artículo 2
2017 ‘A voice from elsewhere’
Artículo ARTICULO 2
2022 Validating the Short-form Foreign Language Classroom Anxiety Scale
Artículo 2
2015 Postface
Artículo 1
2014 Intra- and inter-individual variation in self-reported code-switching patterns of adult multilinguals
Artículo ARTICULO 1
2009 The effect of multilingualism/multiculturalism on personality
Artículo ARTICULO 1
2014 The effect of immigration, acculturation and multicompetence on personality profiles of Israeli multilinguals
Artículo ARTICULO 1
2021 Multilingualism and trait emotional intelligence
Artículo ARTICULO 1
2020 Does multilingualism shape personality?
Artículo ARTICULO 1
2019 When Elephants Fly
Artículo 1
2009 Why do some young learners drop foreign languages?
Artículo ARTICULO 1
2016 The psychological and linguistic profiles of self-reported code-switchers
Artículo ARTICULO 1
2018 Sources of variation in Galician multilinguals’ attitudes towards Galician, Spanish, English and French
Artículo ARTICULO 1
2018 Heritage language anxiety and majority language anxiety among Turkish immigrants in the Netherlands
Artículo ARTICULO 1
2013 Communicating emotions in a foreign language. Plenary talk at AESLA May 2012
Capítulo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Jun-2024