Development of Individual Differences in Reading: Results From Longitudinal Studies in English and Finnish (2005) Parrila, Rauno Leskinen, Esko Aunola, Kaisa Nurmi, Jari-Erik Kirby, John R. Journal of educational psychology Vol. 97 Núm. 3 Pág. 299-319

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The roles of teacher–student relationship quality and self-concept of ability in adolescents’ achievement emotions
The roles of teacher–student relationship quality and self-concept of ability in adolescents’ achievement emotions Vol. 36 Núm. 2 Pág. 263-286 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Clem, Anna-Leena Rudasill, Kathleen Moritz Hirvonen, Riikka Aunola, Kaisa Kiuru, Noona
Developmental relationship between declarative metacognitive knowledge and reading comprehension during secondary school
Developmental relationship between declarative metacognitive knowledge and reading comprehension during secondary school Vol. 34 Núm. 2 Pág. 397-416 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Edossa, Ashenafi Kassahun Neuenhaus, Nora Artelt, Cordula Lingel, Klaus Schneider, Wolfgang
Funcionamiento ejecutivo y desempeño lector en niños con y sin dificultades de lectura
Funcionamiento ejecutivo y desempeño lector en niños con y sin dificultades de lectura Vol. 12 Núm. 2 Pág. 1-12 ARTICULO
2019 Revista Iberoamericana de Psicología
Mateus Moreno, Angélica Lara Díaz, María Fernanda Beltrán-Rojas, Judy Constanza
El desarrollo de la fluidez en la lectura de palabras en educación primaria
El desarrollo de la fluidez en la lectura de palabras en educación primaria Vol. 38 Núm. 4 Pág. 856-871 ARTICULO
2015 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Castejón Costa, Juan Luis González Pumariega Solís, Soledad Cuetos Vega, Fernando

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024