Improving reading comprehension and social studies knowledge among middle school students with disabilities (2015) Swanson, Elizabeth A. Wanzek, Jeanne Vaughn, Sharon Roberts, Greg Fall, Anna-Mária Exceptional children Vol. 81 Núm. 4 Pág. 426-442
- Número de citas: 3 (33.3% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Differential Efficacy of a Professional Development Model on Reading Outcomes for Students With and Without Disabilities Vol. 87 Núm. 4 Pág. 497-516 ARTICULO | 2021 | Exceptional children |
Swanson, Elizabeth A.
Vaughn, Sharon
Stevens, Elizabeth A.
Fall, Anna-Mária
Stewart, Alicia A.
Capin, Philip
Roberts, Greg
|
Students with learning disabilities in the social studies Vol. 86 Núm. 4 Pág. 393-412 ARTICULO | 2020 | Exceptional children |
Ciullo, Stephen
Collins, Alyson A.
Wissinger, Daniel R.
McKenna, John William
Lo, Yu-Ling
Osman, David
|
Situated Word Learning Vol. 46 Núm. 1 Pág. 110-148 ARTICULO | 2018 | Theory and research in social education |
Heafner, Tina L.
Triplett, Nicholas
Handler, Laura K.
Massey, Dixie
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 23-Jun-2024