Investigating the Psychological and Emotional Dimensions in Instructed Language Learning (2005) Dewaele, Jean-Marc Modern language journal Vol. 89 Núm. 3 Pág. 367-380

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Percepciones sobre la ansiedad comunicativa hacia el inglés en la Comunidad Autónoma Vasca
Percepciones sobre la ansiedad comunicativa hacia el inglés en la Comunidad Autónoma Vasca Vol. 16 Núm. 1 Pág. 5 ARTICULO
2023 Bellaterra
Santos Berrondo, Alaitz
Three entangled foreign language learner emotions
Three entangled foreign language learner emotions Núm. 22 Pág. 237-250 ARTICULO
2022 Elia
Dewaele, Jean-Marc Sanz Ferrer, María
Classroom enjoyment and anxiety among Saudi undergraduate EFL students
Classroom enjoyment and anxiety among Saudi undergraduate EFL students Núm. 18 Pág. 9-34 ARTICULO
2021 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Bensalem, Elias
Code-Switching, Language Emotionality and Identity in Junot Díaz’s “Invierno”
Code-Switching, Language Emotionality and Identity in Junot Díaz’s “Invierno” Vol. 42 Núm. 2 Pág. 99-118 ARTICULO
2020 Atlantis
Sánchez Manzano, María Jesús Pérez García, Elisa
Do prospective primary school teachers suffer from Foreign Language Anxiety (FLA) in Spain
Do prospective primary school teachers suffer from Foreign Language Anxiety (FLA) in Spain Núm. 16 Pág. 9-30 ARTICULO
2019 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Amengual Pizarro, Marian
Remedying Foreign Language Anxiety through CLIL?
Remedying Foreign Language Anxiety through CLIL? Núm. 14 Pág. 153-172 ARTICULO
2019 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Simons, Mathea Vanhees, Claudio Smits, Tom Van De Putte, Karen
La ansiedad en el proceso de enseñanza/aprendizaje de español lengua extranjera y su relación con el contacto lingüístico en contexto de inmersión
La ansiedad en el proceso de enseñanza/aprendizaje de español lengua extranjera y su relación con el contacto lingüístico en contexto de inmersión Vol. 5 Núm. 1 Pág. 312-327
2019 EntreLínguas
Cordeiro, Dayane Mónica
The impact of motivat ional didactic interventions on the writing process and its output
The impact of motivat ional didactic interventions on the writing process and its output Vol. 12 Núm. 25 Pág. 13-33 ARTICULO
2018 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Buyse, Kris
Percepciones sobre el significado emocional y las lenguas preferidas para tratar temas emocionales en hablantes bilingües y multilingües
Percepciones sobre el significado emocional y las lenguas preferidas para tratar temas emocionales en hablantes bilingües y multilingües Vol. 12 Núm. 25 Pág. 59-95 ARTICULO
2018 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Alonso Saralegui, Marta Mavrou, Irini
Learning motivation and strategies of ESP university students
Learning motivation and strategies of ESP university students Vol. 22 Núm. 1 Pág. 141-169 ARTICULO
2016 LFE
González Ardeo, José Miguel
Anxiety in Spanish EFL students in different university degree programmes
Anxiety in Spanish EFL students in different university degree programmes Vol. 29 Núm. 2 Pág. 335-344 ARTICULO
2013 Anales de psicología
Arnaiz Castro, Patricia Guillén García, Félix
Is the foreign language class really a more threatening place than the virtual enviroment?
Is the foreign language class really a more threatening place than the virtual enviroment? Núm. 7 Pág. 51-60 ARTICULO
2012 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Arnaiz, Patricia
L2 teachers' disaffiliation from learners' actions
L2 teachers' disaffiliation from learners' actions Núm. 7 Pág. 9-30 ARTICULO
2010 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Aguilar Río, José Ignacio

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024