Putting CLIL into Practice (2015) Ball, Phil Kelly, Keith Clegg, John

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 4

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La evaluación en AICLE
La evaluación en AICLE Núm. 403 Pág. 231-258 ARTICULO
2024 Revista de educación
Pozo Manzano, Elena del
Principios del diseño curricular AICLE
Principios del diseño curricular AICLE Núm. 23 Pág. 8-8
2024 Cuadernos de Literatura
Mesas Jiménez, Rebeca
Comunicación efectiva en inglés como lengua extranjera a través de presentaciones orales con póster académico
Comunicación efectiva en inglés como lengua extranjera a través de presentaciones orales con póster académico Vol. 94 Núm. 1 Pág. 159-177 ARTICULO
2024 Revista Iberoamericana de Educación
Marchante, Beatriz Martín Cerezo Herrero, Enrique
Singing in english?
Singing in english? Pág. 97-112
2023 Pedagogías activas y recreativas
Fernández-Avilés García de la Rosa, María
CLIL for the teaching of History and English in Secondary Education
CLIL for the teaching of History and English in Secondary Education Vol. 15 Núm. 1 Pág. 1-29 ARTICULO
2022 Language Value
Vela Rodrigo, Alberto Ángel
In-house CBI materials and English language education
In-house CBI materials and English language education Núm. 38 Pág. 137-158 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Isik, Ali
Lexical Knowledge and Amount of L2 Exposure: A Study on CLIL Primary-school Learners’ Receptive Vocabulary Knowledge
Lexical Knowledge and Amount of L2 Exposure: A Study on CLIL Primary-school Learners’ Receptive Vocabulary Knowledge Núm. 43 Pág. 133-156 ARTICULO
2022 ES Review. Spanish Journal of English Studies
Castellano Risco, Irene Olga
Lexical availability and motivation in CLIL
Lexical availability and motivation in CLIL
2022 Universidad de La Rioja
Geoghegan, Leah
Agreement morphology errors and null subjects in young (non-)CLIL learners
Agreement morphology errors and null subjects in young (non-)CLIL learners Núm. 18 Pág. 59-95 ARTICULO
2021 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Fernández Pena, Yolanda Gallardo del Puerto, Francisco
Diagnóstico de necesidades formativas entre maestros AICLE en formación inicial
Diagnóstico de necesidades formativas entre maestros AICLE en formación inicial Vol. 9 Núm. 1 Pág. 5 ARTICULO
2021 European Journal of Child Development, Education and Psychopathology
Estrada Chichón, José Luis
Bilingual resources in English-medium instruction lectures
Bilingual resources in English-medium instruction lectures Vol. 14 Núm. 2 Pág. 45-67 ARTICULO
2021 Language Value
Angeles Velilla Sánchez, M.
Analysing EMI assessment in higher education
Analysing EMI assessment in higher education Vol. 14 Núm. 33 Pág. 3 ARTICULO
2021 Revista Tempos e Espaços em Educação
Otto, Ana Estrada Chichón, José Luis
¿Por qué AICLE? Un análisis de la literatura desde la perspectiva de los docentes de materias no lingüísticas
¿Por qué AICLE? Un análisis de la literatura desde la perspectiva de los docentes de materias no lingüísticas Núm. 1 Pág. 37-51 ARTICULO
2020 UTE Teaching & Technology
Porcedda, Maria Elisabetta González Martínez, Juan
Flourishing or floundering? Factors contributing to CLIL Primary Teachers’ Wellbeing in Austria
Flourishing or floundering? Factors contributing to CLIL Primary Teachers’ Wellbeing in Austria Vol. 3 Núm. 1 Pág. 19-34
2020 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Gruber, Marie-Theres Lämmerer, Anita Hofstadler, Nicole Mercer, Sarah
Medida de la competencia para programar AICLE y diagnóstico de las necesidades de formación docente
Medida de la competencia para programar AICLE y diagnóstico de las necesidades de formación docente Vol. 72 Núm. 1 Pág. 31-48 ARTICULO
2020 Bordón
Custodio Espinar, Magdalena García Ramos, José Manuel
Cognitive Discourse Functions
Cognitive Discourse Functions Vol. 3 Núm. 1 Pág. 7-17
2020 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Morton, Tom
CLIL Teacher Training
CLIL Teacher Training Vol. 38 Núm. 1 Pág. 49-68 ARTICULO
2020 Enseñanza & Teaching
Porcedda, Maria Elisabetta González Martínez, Juan
Are Accredited Teachers Equally Trained for CLIL? The CLIL Teacher Paradox
Are Accredited Teachers Equally Trained for CLIL? The CLIL Teacher Paradox Núm. 33 Pág. 9-25 ARTICULO
2020 Porta Linguarum
Custodio Espinar, Magdalena García Ramos, José Manuel
Formación metodológica para la enseñanza bilingüe. Indicadores en Memorias del Practicum
Formación metodológica para la enseñanza bilingüe. Indicadores en Memorias del Practicum Vol. 5 Núm. 2 Pág. 6-29 ARTICULO
2020 Revista Prácticum
Sanz Trigueros, Francisco Javier Barranco Izquierdo, Natalia Guillén Díaz, Carmen
Educational prospects of Techno-CLIL strategies and implementation in the subject of History for the last triennium of Secondary schools
Educational prospects of Techno-CLIL strategies and implementation in the subject of History for the last triennium of Secondary schools Núm. 3 Pág. 79-84 ARTICULO
2020 UTE Teaching & Technology
Porcedda, Maria Elisabetta
CLIL and Comprehensive Sexual Education
CLIL and Comprehensive Sexual Education Vol. 22 Núm. 2 Pág. 199-209
2020 Profile
Banegas, Darío Luis Lauze, Cristina
Influencing Factors on In-Service Teachers’ Competence in Planning CLIL
Influencing Factors on In-Service Teachers’ Competence in Planning CLIL Vol. 12 Núm. 2 Pág. 207-241
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Custodio Espinar, Magdalena
Teacher Professional Development in Language-Driven CLIL
Teacher Professional Development in Language-Driven CLIL Vol. 12 Núm. 2 Pág. 242-264
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Banegas, Darío Luis
Satisfaction’ study in Bilingual Physical Education after applying a schedule based on content and language integrated learning
Satisfaction’ study in Bilingual Physical Education after applying a schedule based on content and language integrated learning Vol. 5 Núm. 2 Pág. 305-322 ARTICULO
2019 Sportis
García Calvo, Santiago Banegas, Darío Luis Salaberri Ramiro, María Sagrario
Using Digital Resources for Content and Language Integrated Learning
Using Digital Resources for Content and Language Integrated Learning Núm. 22 Pág. 11-28 ARTICULO
2019 Research in Education and Learning Innovation Archives. REALIA
Albero Posac, Sofía
English proficiency and learner individual differences
English proficiency and learner individual differences Vol. 10 Núm. 1 Pág. 1-9 ARTICULO
2019 Maskana
Abad, Mónica Argudo Serrano, Juanita Catalina Fajardo Dack, Tammy Cabrera, Homero
La influencia del enfoque AICLE en el vocabulario académico
La influencia del enfoque AICLE en el vocabulario académico Núm. 42 Pág. 135-148 ARTICULO
2019 Cauce
Castellano Risco, Irene Olga
Analyzing a Pre-Service EFL Program through the Lenses of the CLIL Approach at the University of Cuenca-Ecuador
Analyzing a Pre-Service EFL Program through the Lenses of the CLIL Approach at the University of Cuenca-Ecuador Vol. 11 Núm. 1 Pág. 65-86
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Argudo Serrano, Juanita Catalina Abad, Mónica Fajardo Dack, Tammy Cabrera, Homero
A literacy approach to language teaching
A literacy approach to language teaching Núm. 41 Pág. 205-223 ARTICULO
2018 Pulso
Halbach, Ana María
¿Qué variables ejercen mayor influencia en la calidad de los programas bilingües?
¿Qué variables ejercen mayor influencia en la calidad de los programas bilingües? Núm. 382 Pág. 81-106 ARTICULO
2018 Revista de educación
Madrid Fernández, Daniel Roa, José María
An interview with Thomas Morton on CLIL methodology in Spain
An interview with Thomas Morton on CLIL methodology in Spain Vol. 11 Núm. 1 Pág. 96-104 ENTREVISTA
2018 Bellaterra
Fernández Barrera, Alicia
Evaluating Contextualized Content and Language Integrated Learning Materials at Tertiary Level
Evaluating Contextualized Content and Language Integrated Learning Materials at Tertiary Level Vol. 11 Núm. 2 Pág. 236-274
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Yang, Wenhsien
Culture through comparison
Culture through comparison Vol. 9 Núm. 2 Pág. 345-373
2016 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Zhyrun, Iryna
Using language(s) to develop subject competences in CLIL-based practice
Using language(s) to develop subject competences in CLIL-based practice Núm. 39 Pág. 15-34 ARTICULO
2016 Pulso
Ball, Phil
SciencePro Project
SciencePro Project Núm. 31 Pág. 159-175 ARTICULO
2016 ESE
Barranco Izquierdo, Natalia Sanz Trigueros, Francisco Javier Calderón Quindós, María Teresa Alario Trigueros, Ana Isabel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 26-Jul-2024