Putting CLIL into Practice (2015) Ball, Phil Kelly, Keith Clegg, John
- Número de citas: 35 (2.9% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 21 FILOLOGIA MODERNA 4 FILOLOGIAS 8 LINGUISTICA 3 FILOLOGIA HISPANICA 1 PSICOLOGIA 1 DEPORTE 1 - Número de reseñas: 5 reseña/s
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 4
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
La evaluación en AICLE Núm. 403 Pág. 231-258 ARTICULO | 2024 | Revista de educación |
Pozo Manzano, Elena del
|
Principios del diseño curricular AICLE Núm. 23 Pág. 8-8 | 2024 | Cuadernos de Literatura |
Mesas Jiménez, Rebeca
|
Comunicación efectiva en inglés como lengua extranjera a través de presentaciones orales con póster académico Vol. 94 Núm. 1 Pág. 159-177 ARTICULO | 2024 | Revista Iberoamericana de Educación |
Marchante, Beatriz Martín
Cerezo Herrero, Enrique
|
Singing in english? Pág. 97-112 | 2023 | Pedagogías activas y recreativas |
Fernández-Avilés García de la Rosa, María
|
CLIL for the teaching of History and English in Secondary Education Vol. 15 Núm. 1 Pág. 1-29 ARTICULO | 2022 | Language Value |
Vela Rodrigo, Alberto Ángel
|
In-house CBI materials and English language education Núm. 38 Pág. 137-158 ARTICULO | 2022 | Porta Linguarum |
Isik, Ali
|
Lexical Knowledge and Amount of L2 Exposure: A Study on CLIL Primary-school Learners’ Receptive Vocabulary Knowledge Núm. 43 Pág. 133-156 ARTICULO | 2022 | ES Review. Spanish Journal of English Studies |
Castellano Risco, Irene Olga
|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
Agreement morphology errors and null subjects in young (non-)CLIL learners Núm. 18 Pág. 59-95 ARTICULO | 2021 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Fernández Pena, Yolanda
Gallardo del Puerto, Francisco
|
Diagnóstico de necesidades formativas entre maestros AICLE en formación inicial Vol. 9 Núm. 1 Pág. 5 ARTICULO | 2021 | European Journal of Child Development, Education and Psychopathology |
Estrada Chichón, José Luis
|
Bilingual resources in English-medium instruction lectures Vol. 14 Núm. 2 Pág. 45-67 ARTICULO | 2021 | Language Value |
Angeles Velilla Sánchez, M.
|
Analysing EMI assessment in higher education Vol. 14 Núm. 33 Pág. 3 ARTICULO | 2021 | Revista Tempos e Espaços em Educação |
Otto, Ana
Estrada Chichón, José Luis
|
¿Por qué AICLE? Un análisis de la literatura desde la perspectiva de los docentes de materias no lingüísticas Núm. 1 Pág. 37-51 ARTICULO | 2020 | UTE Teaching & Technology |
Porcedda, Maria Elisabetta
González Martínez, Juan
|
Flourishing or floundering? Factors contributing to CLIL Primary Teachers’ Wellbeing in Austria Vol. 3 Núm. 1 Pág. 19-34 | 2020 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Gruber, Marie-Theres
Lämmerer, Anita
Hofstadler, Nicole
Mercer, Sarah
|
Medida de la competencia para programar AICLE y diagnóstico de las necesidades de formación docente Vol. 72 Núm. 1 Pág. 31-48 ARTICULO | 2020 | Bordón |
Custodio Espinar, Magdalena
García Ramos, José Manuel
|
Cognitive Discourse Functions Vol. 3 Núm. 1 Pág. 7-17 | 2020 | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Morton, Tom
|
CLIL Teacher Training Vol. 38 Núm. 1 Pág. 49-68 ARTICULO | 2020 | Enseñanza & Teaching |
Porcedda, Maria Elisabetta
González Martínez, Juan
|
Are Accredited Teachers Equally Trained for CLIL? The CLIL Teacher Paradox Núm. 33 Pág. 9-25 ARTICULO | 2020 | Porta Linguarum |
Custodio Espinar, Magdalena
García Ramos, José Manuel
|
Formación metodológica para la enseñanza bilingüe. Indicadores en Memorias del Practicum Vol. 5 Núm. 2 Pág. 6-29 ARTICULO | 2020 | Revista Prácticum |
Sanz Trigueros, Francisco Javier
Barranco Izquierdo, Natalia
Guillén Díaz, Carmen
|
Educational prospects of Techno-CLIL strategies and implementation in the subject of History for the last triennium of Secondary schools Núm. 3 Pág. 79-84 ARTICULO | 2020 | UTE Teaching & Technology |
Porcedda, Maria Elisabetta
|
CLIL and Comprehensive Sexual Education Vol. 22 Núm. 2 Pág. 199-209 | 2020 | Profile |
Banegas, Darío Luis
Lauze, Cristina
|
Influencing Factors on In-Service Teachers’ Competence in Planning CLIL Vol. 12 Núm. 2 Pág. 207-241 | 2019 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Custodio Espinar, Magdalena
|
Teacher Professional Development in Language-Driven CLIL Vol. 12 Núm. 2 Pág. 242-264 | 2019 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Banegas, Darío Luis
|
Satisfaction’ study in Bilingual Physical Education after applying a schedule based on content and language integrated learning Vol. 5 Núm. 2 Pág. 305-322 ARTICULO | 2019 | Sportis |
García Calvo, Santiago
Banegas, Darío Luis
Salaberri Ramiro, María Sagrario
|
Using Digital Resources for Content and Language Integrated Learning Núm. 22 Pág. 11-28 ARTICULO | 2019 | Research in Education and Learning Innovation Archives. REALIA |
Albero Posac, Sofía
|
English proficiency and learner individual differences Vol. 10 Núm. 1 Pág. 1-9 ARTICULO | 2019 | Maskana |
Abad, Mónica
Argudo Serrano, Juanita Catalina
Fajardo Dack, Tammy
Cabrera, Homero
|
La influencia del enfoque AICLE en el vocabulario académico Núm. 42 Pág. 135-148 ARTICULO | 2019 | Cauce |
Castellano Risco, Irene Olga
|
Analyzing a Pre-Service EFL Program through the Lenses of the CLIL Approach at the University of Cuenca-Ecuador Vol. 11 Núm. 1 Pág. 65-86 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Argudo Serrano, Juanita Catalina
Abad, Mónica
Fajardo Dack, Tammy
Cabrera, Homero
|
A literacy approach to language teaching Núm. 41 Pág. 205-223 ARTICULO | 2018 | Pulso |
Halbach, Ana María
|
¿Qué variables ejercen mayor influencia en la calidad de los programas bilingües? Núm. 382 Pág. 81-106 ARTICULO | 2018 | Revista de educación |
Madrid Fernández, Daniel
Roa, José María
|
An interview with Thomas Morton on CLIL methodology in Spain Vol. 11 Núm. 1 Pág. 96-104 ENTREVISTA | 2018 | Bellaterra |
Fernández Barrera, Alicia
|
Evaluating Contextualized Content and Language Integrated Learning Materials at Tertiary Level Vol. 11 Núm. 2 Pág. 236-274 | 2018 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Yang, Wenhsien
|
Culture through comparison Vol. 9 Núm. 2 Pág. 345-373 | 2016 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Zhyrun, Iryna
|
Using language(s) to develop subject competences in CLIL-based practice Núm. 39 Pág. 15-34 ARTICULO | 2016 | Pulso |
Ball, Phil
|
SciencePro Project Núm. 31 Pág. 159-175 ARTICULO | 2016 | ESE |
Barranco Izquierdo, Natalia
Sanz Trigueros, Francisco Javier
Calderón Quindós, María Teresa
Alario Trigueros, Ana Isabel
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 26-Jul-2024