Influencing Factors on In-Service Teachers’ Competence in Planning CLIL (2019) Custodio Espinar, Magdalena Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning Vol. 12 Núm. 2 Pág. 207-241

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
¿Cómo percibe el profesorado la implementación del AICLE en los centros escolares de España? Una revisión sistemática
¿Cómo percibe el profesorado la implementación del AICLE en los centros escolares de España? Una revisión sistemática Núm. 23 Pág. 151-187 ARTICULO
2023 Elia
Szczesniak, Anna Grazynna
A Case Study of Three Finnish Pre-Service Teachers’ Emotions and Understanding of CLIL During an Online Practicum
A Case Study of Three Finnish Pre-Service Teachers’ Emotions and Understanding of CLIL During an Online Practicum Vol. 14 Núm. 1 Pág. 41-68
2021 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Pappa, Sotiria
CLIL teacher’s initial education
CLIL teacher’s initial education Núm. 29 Pág. 104-119 ARTICULO
2021 Encuentro
Gutiérrez Gamboa, Mónica Custodio Espinar, Magdalena
What is next for CLIL Professional Development?
What is next for CLIL Professional Development? Vol. 12 Núm. 2 Pág. 197-206
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
McDougald, Jermaine S.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024