Teacher Professional Development in Language-Driven CLIL (2019) Banegas, Darío Luis Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning Vol. 12 Núm. 2 Pág. 242-264

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Listening to CLIL Practitioners
Listening to CLIL Practitioners Vol. 25 Núm. 1 Pág. 97-117
2023 Colombian Applied Linguistics
McDougald, Jermaine S. Duarte Gómez, Daniela Quesada Gutiérrez, Laura Susana Sánchez Córdoba, Félix Gonzalo
Los profesores de inglés en centros AICLE de secundaria en Madrid
Los profesores de inglés en centros AICLE de secundaria en Madrid Núm. 23 Pág. 217-249
2023 Elia
Jaen Campos, Marta
The Forging Links project
The Forging Links project Núm. 4 Pág. 63-79 ARTICULO
2022 Porta Linguarum
Villarreal Olaizola, Izaskun Bueno Alastuey, María Camino
The qualification improvement model for teachers of philology on the use of cloud technologies in pedagogical activity
The qualification improvement model for teachers of philology on the use of cloud technologies in pedagogical activity Vol. 15 Núm. 34 Pág. 6
2022 Revista Tempos e Espaços em Educação
Ishchenko, Yevhenii Kharchenko, Tetiana Myhovych, Iryna Didkivska, Iuliia Viktorina, Olena
What is next for CLIL Professional Development?
What is next for CLIL Professional Development? Vol. 12 Núm. 2 Pág. 197-206
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
McDougald, Jermaine S.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Jun-2024