CLIL in Higher Education (2013) Fortanet Gómez, Inmaculada

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 5

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas Núm. 403 Pág. 259-290 ARTICULO
2024 Revista de educación
Fernández Costales, Alberto Lasagabaster Herrarte, David
The spread of multilingualism in higher education and its repercussions for language for specific purposes
The spread of multilingualism in higher education and its repercussions for language for specific purposes Núm. 45 Pág. 23-45 ARTICULO
2023 Ibérica
Lasagabaster Herrarte, David
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
2023 Universidad de Málaga
López Gutiérrez, Aurora
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education
Content and language integrated learning (CLIL) in european higher education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 251-273 ARTICULO
2023 Multidisciplinary journal of school education
Papaja, Katarzyna
Moodle e-learning platform as a complementary tool in ICLHE contexts
Moodle e-learning platform as a complementary tool in ICLHE contexts Vol. 28 Núm. 1 Pág. 13-26 ARTICULO
2022 LFE
Ruiz Garrido, Miguel Francisco Fortanet Gómez, Inmaculada
La educación transmedia como estrategia innovadora para integrar lengua y cultura en la enseñanza de ELE
La educación transmedia como estrategia innovadora para integrar lengua y cultura en la enseñanza de ELE Núm. 7 Pág. 9 ARTICULO
2021 Doblele
Herrero Vecino, Carmen
The development soft skills and communication in English in engineering students
The development soft skills and communication in English in engineering students Núm. 8 Pág. 115-136 ARTICULO
2021 Digilec
Querol Julián, Mercedes Díez Ramírez, Javier
EMI Lecturers’ Training Needs
EMI Lecturers’ Training Needs Núm. 34 Pág. 63-82 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Beltrán Palanques, Vicente
Crossing disciplinary boundaries: English-medium education (EME) meets English for Specific Purposes (ESP)
Crossing disciplinary boundaries: English-medium education (EME) meets English for Specific Purposes (ESP) Núm. 41 Pág. 13-38 ARTICULO
2021 Ibérica
Dafouz, Emma
Lecturers’ Training Needs in EMI Programmes
Lecturers’ Training Needs in EMI Programmes Núm. 34 Pág. 83-105 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Piquer Píriz, Ana María Castellano Risco, Irene Olga
Academic achievement of bilingual and nonbilingual education degree students
Academic achievement of bilingual and nonbilingual education degree students Núm. 34 Pág. 25-37 ARTICULO
2020 Porta Linguarum
Madrid Fernández, Daniel Julius, Steven M.
Profiles of Students in Bilingual University Degree Programs Using English as a Medium of Instruction in Spain
Profiles of Students in Bilingual University Degree Programs Using English as a Medium of Instruction in Spain Vol. 22 Núm. 2 Pág. 79-94
2020 Profile
Madrid Fernández, Daniel Julius, Steven M.
The Dimensions of EMI in the International Classroom
The Dimensions of EMI in the International Classroom Pág. 1-20
2020 Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education
Fortanet Gómez, Inmaculada
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme Núm. 32 Pág. 71-85 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Barrios, Elvira López Gutiérrez, Aurora
Idoneidad de la educación física para el aprendizaje integrado de contenidos en lengua extranjera (AICLE)
Idoneidad de la educación física para el aprendizaje integrado de contenidos en lengua extranjera (AICLE) Núm. 60 Pág. 57-75 ARTICULO
2019 EmásF
Torres Outón, Sara María
‘I can’t find the words now…’
‘I can’t find the words now…’ Vol. 2 Núm. 2 Pág. 43-55 ARTICULO
2019 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Sánchez-García, Davinia
The linguistic internationalization of higher education
The linguistic internationalization of higher education Núm. 3 Pág. 31-46 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Ramos García, Ana María Pavón Vázquez, Víctor
Teacher Perspectives on CLIL Implementation
Teacher Perspectives on CLIL Implementation Núm. 29 Pág. 159-180 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Milla Lara, María Dolores Casas Pedrosa, Antonio Vicente
La competencia escrita de alumnos de programas bilingües y no bilingües de educación secundaria
La competencia escrita de alumnos de programas bilingües y no bilingües de educación secundaria Vol. 23 Núm. 76 Pág. 179-202 ARTICULO
2018 Revista mexicana de investigación educativa
Madrid Fernández, Daniel Corral Robles, Silvia
Reseña histórica de la enseñanza de lenguas
Reseña histórica de la enseñanza de lenguas Núm. 25 Pág. 29-49 ARTICULO
2018 Revista de educación de la Universidad de Granada
Oliva Parera, Pablo M.
Desarrollo del plurilingüismo a través del Portfolio Europeo de las Lenguas Electrónico (e-pel) en la Escuela Oficial de Idiomas
Desarrollo del plurilingüismo a través del Portfolio Europeo de las Lenguas Electrónico (e-pel) en la Escuela Oficial de Idiomas Vol. 35 Núm. 1 Pág. 99-116 ARTICULO
2017 Enseñanza & Teaching
Mira Giménez, Mario
Implementing plurilingualism in higher education
Implementing plurilingualism in higher education Núm. 2 Pág. 139-156 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Sánchez Pérez, María del Mar Salaberri Ramiro, María Sagrario
Assessing students’ perceptions regarding English Medium Instruction in Higher Education
Assessing students’ perceptions regarding English Medium Instruction in Higher Education Núm. 29 Pág. 43-63 ARTICULO
2017 Didáctica. Lengua y literatura
Fernández Costales, Alberto
Developments in ESP
Developments in ESP Vol. 22 Núm. 1 Pág. 190-212 ARTICULO
2016 LFE
Negro Alousque, Isabel
Lengua y contenido significativo para motivar al aprendiente de lengua extranjera
Lengua y contenido significativo para motivar al aprendiente de lengua extranjera Vol. 29 Núm. 1 Pág. 270-295 ARTICULO
2016 Revista española de lingüística aplicada
Oliva Parera, Pablo M. Núñez Delgado, María Pilar
The CLIL approach in higher education
The CLIL approach in higher education Núm. 25 Pág. 87-101 ARTICULO
2016 Encuentro
Pellicer Ortín, Silvia Arnal Bailera, Alberto Marco Buzunáriz, Miguel A. Tomás Aragonés, Lucía
Making the match between content and foreign language
Making the match between content and foreign language Vol. 5 Núm. 1 Pág. 29-46
2015 Higher learning research communications
de Lama, M. Teresa Martin
Comparing the language policies and the students’ perceptions of CLIL in tertiary education in Spain and Japan
Comparing the language policies and the students’ perceptions of CLIL in tertiary education in Spain and Japan Vol. 8 Núm. 1 Pág. 25-35
2015 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Tsuchiya, Keiko Pérez Murillo, María D.
The use of oral presentations in Higher Education
The use of oral presentations in Higher Education Núm. 38 Pág. 4 ARTICULO
2015 Pulso
Gallardo del Puerto, Francisco Martínez Adrián, María
Teacher Satisfaction Concerning the Implementation of Bilingual Programmes1
Teacher Satisfaction Concerning the Implementation of Bilingual Programmes1 Núm. 23 Pág. 93-108 ARTICULO
2015 Porta Linguarum
Fernández Costales, Alberto González Riaño, Xosé Antón
Learning Opportunities Through a Student-generated assessment tool
Learning Opportunities Through a Student-generated assessment tool Vol. 8 Núm. 4 Pág. 62-81 ARTICULO
2015 Bellaterra
Ploettner, Joan
Linguistic outcomes of English medium instruction programmes in higher education
Linguistic outcomes of English medium instruction programmes in higher education Vol. 5 Núm. 1 Pág. 47-68
2015 Higher learning research communications
Ament, Jennifer Rose Pérez Vidal, Carmen
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning
Motivation and gender effect in receptive vocabulary learning Vol. 7 Núm. 2 Pág. 27-49
2014 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Fernández Fontecha, Almudena
Individual and contextual variables in EFL receptive vocabulary
Individual and contextual variables in EFL receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 57-72 ARTICULO
2014 Odisea
Fernández Fontecha, Almudena
Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL
Receptive vocabulary knowledge and motivation in CLIL and EFL Núm. 9 Pág. 23-32 ARTICULO
2014 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Fernández Fontecha, Almudena
Formación del profesorado universitario para la docencia en inglés
Formación del profesorado universitario para la docencia en inglés Vol. 11 Núm. 3 Pág. 197 ARTICULO
2013 REDU
Martín del Pozo, María Ángeles

* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Aug-2024