Implementing plurilingualism in higher education (2017) ARTICULO Sánchez Pérez, María del Mar Salaberri Ramiro, María Sagrario Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 2 Pág. 139-156

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Formación metodológica en educación plurilingüe en los programas de Educación Superior en España
Formación metodológica en educación plurilingüe en los programas de Educación Superior en España Núm. 403 Pág. 31-60 ARTICULO
2024 Revista de educación
Galán Rodríguez, Noelia M. Fraga Viñas, Lucía Bobadilla-Pérez, María Gómez Sánchez, Tania F. Rumbo Arcas, Begoña
Theoretical Insights into Lexical Availability in English and French as Foreign Languages in Spanish Education
Theoretical Insights into Lexical Availability in English and French as Foreign Languages in Spanish Education Pág. 374-385
2024 Conocimiento compartido y educación
Gragera Retuerto, Rocio Díez Abadie, Gabriel
The impact on motivation of CLIL-izing EMI in science education. A longitudinal case study in pre-service teacher training
The impact on motivation of CLIL-izing EMI in science education. A longitudinal case study in pre-service teacher training Vol. 14 Núm. 2 Pág. 569-587 ARTICULO
2024 JOTSE
Nieto Moreno de Diezmas, Esther García Fernández, Beatriz Reyes Ruiz Gallardo, José
Un primo approccio al Diritto Amministrativo italiano per gli studenti spagnoli
Un primo approccio al Diritto Amministrativo italiano per gli studenti spagnoli Núm. 21 Pág. 52-63 ARTICULO
2023 Docencia y Derecho
Martín Fernández, Carmen Tumminelli, Davide
Monitoring EMI Teachers to Assess their Progress in University Bilingual Programs
Monitoring EMI Teachers to Assess their Progress in University Bilingual Programs Núm. 34 Pág. 131-157 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Rubio Cuenca, Francisco Perea Barberá, María Dolores
Main Challenges of EMI at the UCLM
Main Challenges of EMI at the UCLM Núm. 34 Pág. 39-61 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Nieto Moreno de Diezmas, Esther Fernández Barrera, Alicia
Effect of the implementation of CLIL and KNOWMAD competences on students' motivation in higher education
Effect of the implementation of CLIL and KNOWMAD competences on students' motivation in higher education Núm. 18 Pág. 181-204 ARTICULO
2020 Journal of English Studies
Muñoz Benito, Rocío Rodríguez Zapatero, Maribel Pérez Naranjo, Leonor M. Morilla García, Cristina
The Dimensions of EMI in the International Classroom
The Dimensions of EMI in the International Classroom Pág. 1-20
2020 Teacher Training for English-Medium Instruction in Higher Education
Fortanet Gómez, Inmaculada
Motivations of higher education students to enrol in bilingual courses
Motivations of higher education students to enrol in bilingual courses Núm. 3 Pág. 61-74 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Salaberri Ramiro, María Sagrario Sánchez Pérez, María del Mar

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024