The linguistic internationalization of higher education (2018) ARTICULO Ramos García, Ana María Pavón Vázquez, Víctor Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 3 Pág. 31-46

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Associating speaker variables with English pronunciation ratings in Spanish tertiary education
Associating speaker variables with English pronunciation ratings in Spanish tertiary education Núm. 41 Pág. 12 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Pietraszek, Mateusz
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas
La enseñanza de contenido en inglés en universidades españolas Núm. 403 Pág. 259-290 ARTICULO
2024 Revista de educación
Fernández Costales, Alberto Lasagabaster Herrarte, David
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
2023 Universidad de Málaga
López Gutiérrez, Aurora
Do top-down and bottom-up agents agree on internationalisation?
Do top-down and bottom-up agents agree on internationalisation? Vol. 15 Núm. 2 Pág. 1-28 ARTICULO
2022 Language Value
Villares Maldonado, Rosana
Monitoring EMI Teachers to Assess their Progress in University Bilingual Programs
Monitoring EMI Teachers to Assess their Progress in University Bilingual Programs Núm. 34 Pág. 131-157 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Rubio Cuenca, Francisco Perea Barberá, María Dolores
Crossing disciplinary boundaries: English-medium education (EME) meets English for Specific Purposes (ESP)
Crossing disciplinary boundaries: English-medium education (EME) meets English for Specific Purposes (ESP) Núm. 41 Pág. 13-38 ARTICULO
2021 Ibérica
Dafouz, Emma
Student perceptions of university internationalisation in Brazil – a case study
Student perceptions of university internationalisation in Brazil – a case study Vol. 18 Núm. 1 Pág. 5701-5718
2021 Fórum Linguístico
Guimarães, Felipe Furtado Mendes, Ana Rachel Macedo Hildeblando Júnior, Carlos Alberto
Academic achievement of bilingual and nonbilingual education degree students
Academic achievement of bilingual and nonbilingual education degree students Núm. 34 Pág. 25-37 ARTICULO
2020 Porta Linguarum
Madrid Fernández, Daniel Julius, Steven M.
Aproximación a la amotivación y la desmotivación en el aprendizaje de contenidos a través del inglés como medio de instrucción (EMI) en la enseñanza superior en una universidad española
Aproximación a la amotivación y la desmotivación en el aprendizaje de contenidos a través del inglés como medio de instrucción (EMI) en la enseñanza superior en una universidad española Núm. 23 Pág. 95-123 ARTICULO
2020 Hesperia
Méndez Santos, María del Carmen
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme
University teachers’ perceptions at the early stages of a bilingual teacher education programme Núm. 32 Pág. 71-85 ARTICULO
2019 Porta Linguarum
Barrios, Elvira López Gutiérrez, Aurora

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024