Higher Education Bilingual Programmes in Spain (2013) ARTICULO Ramos García, Ana María Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 19 Pág. 101-112

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Associating speaker variables with English pronunciation ratings in Spanish tertiary education
Associating speaker variables with English pronunciation ratings in Spanish tertiary education Núm. 41 Pág. 12 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Pietraszek, Mateusz
Quality factors of an English as a Medium of Instruction program associated with students’ satisfaction
Quality factors of an English as a Medium of Instruction program associated with students’ satisfaction Núm. 42 Pág. 27-41 ARTICULO
2024 Porta Linguarum
Arco Tirado, José Luis Fernández Martín, Francisco D. Berrio Gutiérrez, Manuel A.
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
Enseñanza y aprendizaje a través del inglés en el ámbito de la formación del profesorado
2023 Universidad de Málaga
López Gutiérrez, Aurora
Monitoring EMI Teachers to Assess their Progress in University Bilingual Programs
Monitoring EMI Teachers to Assess their Progress in University Bilingual Programs Núm. 34 Pág. 131-157 ARTICULO
2021 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Rubio Cuenca, Francisco Perea Barberá, María Dolores
English as a Medium of Instruction in Learning Professional Skills for Engineers
English as a Medium of Instruction in Learning Professional Skills for Engineers Vol. 14 Núm. 2 Pág. 24-44 ARTICULO
2021 Language Value
Peñate Sánchez, Adrián
Aproximación a la amotivación y la desmotivación en el aprendizaje de contenidos a través del inglés como medio de instrucción (EMI) en la enseñanza superior en una universidad española
Aproximación a la amotivación y la desmotivación en el aprendizaje de contenidos a través del inglés como medio de instrucción (EMI) en la enseñanza superior en una universidad española Núm. 23 Pág. 95-123 ARTICULO
2020 Hesperia
Méndez Santos, María del Carmen
Profiles of Students in Bilingual University Degree Programs Using English as a Medium of Instruction in Spain
Profiles of Students in Bilingual University Degree Programs Using English as a Medium of Instruction in Spain Vol. 22 Núm. 2 Pág. 79-94
2020 Profile
Madrid Fernández, Daniel Julius, Steven M.
The linguistic internationalization of higher education
The linguistic internationalization of higher education Núm. 3 Pág. 31-46 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Ramos García, Ana María Pavón Vázquez, Víctor
¿Hacia una nueva dinámica de clase?
¿Hacia una nueva dinámica de clase? Vol. 31 Núm. 1 Pág. 41-55 ARTICULO
2018 Papeles de Europa
Camacho Miñano, María del Mar Dafouz, Emma Urquía Grande, Elena
Teacher questioning
Teacher questioning Núm. 3 Pág. 103-120 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Sánchez-García, Davinia
Hacia la Educación Primaria bilingüe
Hacia la Educación Primaria bilingüe Vol. 21 Núm. 2 Pág. 127-139 ARTICULO
2018 Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado
Sánchez Ruiz, Raquel López Campillo, Rosa María
¿Qué variables ejercen mayor influencia en la calidad de los programas bilingües?
¿Qué variables ejercen mayor influencia en la calidad de los programas bilingües? Núm. 382 Pág. 81-106 ARTICULO
2018 Revista de educación
Madrid Fernández, Daniel Roa, José María
Teaching Music in English
Teaching Music in English Vol. 11 Núm. 1 Pág. 109-140
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Bellés Calvera, Lucía
Assessing students’ perceptions regarding English Medium Instruction in Higher Education
Assessing students’ perceptions regarding English Medium Instruction in Higher Education Núm. 29 Pág. 43-63 ARTICULO
2017 Didáctica. Lengua y literatura
Fernández Costales, Alberto
Implementing plurilingualism in higher education
Implementing plurilingualism in higher education Núm. 2 Pág. 139-156 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Sánchez Pérez, María del Mar Salaberri Ramiro, María Sagrario
Quality Factors in Bilingual Education at the University Level
Quality Factors in Bilingual Education at the University Level Núm. 28 Pág. 49-66 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Madrid Fernández, Daniel Julius, Steven M.
Training primary student teachers for CLIL
Training primary student teachers for CLIL Núm. 39 Pág. 35-57 ARTICULO
2016 Pulso
Delicado Puerto, Gemma Pavón Vázquez, Víctor
Opinions, perceptions and attitudes of a group of students taking a bilingual infant teacher training degree
Opinions, perceptions and attitudes of a group of students taking a bilingual infant teacher training degree Núm. 39 Pág. 59-78 ARTICULO
2016 Pulso
Fernández Fernández, Raquel Johnson, Matthew
Comparing the language policies and the students’ perceptions of CLIL in tertiary education in Spain and Japan
Comparing the language policies and the students’ perceptions of CLIL in tertiary education in Spain and Japan Vol. 8 Núm. 1 Pág. 25-35
2015 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Tsuchiya, Keiko Pérez Murillo, María D.
Efectos de la instrucción monolingüe y bilingüe en la enseñanza universitaria
Efectos de la instrucción monolingüe y bilingüe en la enseñanza universitaria Vol. 20 Núm. 67 Pág. 1255-1279 ARTICULO
2015 Revista mexicana de investigación educativa
Madrid Fernández, Daniel Madrid Manrique, Marta
Teacher Satisfaction Concerning the Implementation of Bilingual Programmes1
Teacher Satisfaction Concerning the Implementation of Bilingual Programmes1 Núm. 23 Pág. 93-108 ARTICULO
2015 Porta Linguarum
Fernández Costales, Alberto González Riaño, Xosé Antón

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024