Mapping the mental lexicon of EFL learners: A network approach
págs. 1-17
Teaching interpreting in times of Covid: perspectives, experience and satisfaction
Cristina Castillo Rodríguez, María Cristina Toledo Báez, Miriam Seghiri
págs. 19-33
págs. 35-47
The lexical constructional model meets syntax: guidelines of the formalized lexical-constructional model (FL_CxG )
págs. 49-70
Procesos de patrimonialización y creación de la identidad nacional: El caso del Born Centre de Cultura i Memòria
págs. 71-87
Regional variety preferences by teachers in USA: The case of pluricentric Spanish
págs. 89-101
págs. 103-115
El Aktionsart de pacientes con Alzhéimer: un análisis de corpus desde la Gramática del Papel y la Referencia
págs. 117-130
On experimental lexical production in Spanish as L1 and L2.: The influence of test modality and response time
págs. 131-144
Hacia una ampliación tipológica de las obras lexicográficas: más allá de la diferenciación entre diccionario impreso y digital
págs. 145-161
Claudia Colantonio (res.)
Es reseña de:
Comunicación especializada y divulgación en la red. Aproximaciones basadas en corpus
Gianluca Pontrandolfo, Sara Piccioni
Routledge, 2022
págs. 163-166
Elena Domínguez Morales (res.)
Es reseña de:
Stance devices in tourism-related research: a corpus-based study
Peter Lang Alemania, 2022. ISBN 978-3-0343-4555-2
págs. 167-169
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados