Repensar les STEM a l’escola des d’una mirada d’Equitat Educativa
Núria Clotet Palà, Èlia Tena Gallego
págs. 2-10
Reptes, peces de construcció i cubs per a entendre les mesures de longitud, superfície i volum
Ernest Arnau Marco
págs. 11-19
Pràctica per a mesurar l'alçada, el perímetre i els anells de creixement d'un arbre
José Fenollar Moncho
págs. 20-25
Caracteritzant un terratrèmol a l’aula de Física
Manel Juncà, Caterina Solé
págs. 26-31
Mapes de progressió per educar a favor d'una nova cultura de l'aigua
Alba Castelltort Valls, Neus Sanmartí i Puig
págs. 32-45
Una avaluació sense qualificacions al batxillerat: una estratègia per potenciar la regulació dels aprenentatges
Jordi Rull Pallares, Neus Sanmartí i Puig
págs. 46-53
L'Art a STEAM. Estratègies per a fomentar l'art en els projectes STEAM.
Beatriz Rey, Carmen Arrufat Pujol, Sebastian Martin
págs. 54-70
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: