Ens hem ocupat i preocupat per la salut?
Anna Forés i Miravalles
págs. 1-2
Perspectives sobre l'ensenyament de la gramàtica: Currículum, propostes didàctiques i pràctica d'aula
Xavier Fontich Vicens, Carmen Rodríguez Gonzalo
págs. 3-6
La concepció de la gramàtica subjacent a les avaluacions a la Suïssa francòfona
Verónica Sánchez Abchi, Jean-François De Pietro
págs. 7-25
Gramàtica i producció textual en materials didàctics d'eusquera, espanyol i anglès de Secundària: Reflexions sobre una didàctica integrada de llengües
Ibon Manterola Garate, Leire Díaz de Gereñu Lasaga, Inger Margareta Almgren Spare
págs. 26-39
Activitat metalingüística i reflexio durant l'escriptura cooperativa a Secundària
Aina Reig Gascón
págs. 40-58
Les actituds dels docents a Hongria vers els dialectes regionals
Andrea Parapatics
págs. 59-77
La classe de llengua com espai de resistència a la mirada monocèntrica i unipolar de l'espanyol
María López García
págs. 78-96
L'ús d'aspectes de la gramàtica generativa en l'ensenyament de la gramàtica de L1 i L2
Michalis Georgiafentis, Sila Klidi, Angeliki Tsokoglou
págs. 97-121
Presència de la formació en Arts Visuals en els estudis de Grau de Mestre/a de Primària i Infantil
Silvia Martínez Gallego, Ana María Botella Nicolás
págs. 122-136
«Què hi posa allà?»: Del du-rama i el K-pop a un curs de coreà
Elisa Moya Ruiz, Marina Orfila Febrer, Clàudia Tarragó Pascual, Daniel Cassany Comas
págs. 137-155
Anàlisi de la seqüenciació d'activitats en materials de phrasal verbs: Una proposta didàctica basada en el model PC
Aitor Garcés-Manzanera
págs. 156-175
"Escape room" educativa: Concepció dels futurs mestres d'Educació Secundària d'specialitat d'Educació Física i Tecnologia sobre l'experiència de dissenyar i participar en una "escape room" educativa I
Irene López Secanell, Enric Ortega Torres
págs. 176-192
El vídeo tutorial com a gènere discursiu en la projecció i desenvolupament de la competència oral a Secundària
Pilar Román Sanchis
págs. 193-208
Llibre: Visualising Multilingual Lives: More Than Words
Martina Zimmermann
págs. 209-212
Llibre: Integrated music education: Challenges of teaching and teacher training
Karin Lüdtke
págs. 213-216
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: