Policy labs in Europe: Political innovation, structure and content analysis on Twitter
págs. 1181-1192
Communication of European populist leaders on Twitter: Agenda setting and the "more is less" effect
págs. 1193-1202
Agenda temática y Twitter: elecciones presidenciales en América Latina durante el período 2015-2017
págs. 1204-1214
Gestión de la campaña de las elecciones generales de 2016 en las cuentas de Twitter de los candidatos: entre la autorreferencialidad y la hibridación mediática
págs. 1215-1224
págs. 1225-1238
págs. 1239-1247
The relationship between participation in forums and blogs of political debate on the internet and the monitoring of political information in professional media: Temporal analysis 2011-2016
págs. 1248-1256
págs. 1257-1268
Monologues in the conversational era: Assessing the level of dialogic communication that big firms are reaching on social media
págs. 1270-1280
Investigación en comunicación en revistas científicas en España (2005-2015): de disquisiciones teóricas a investigación basada en evidencias
Manuel Goyanes Martínez, Eduardo Francisco Rodríguez, Gloria Rosique Cedillo
págs. 1281-1291
págs. 1292-1302
págs. 1303-1312
págs. 1313-1322
págs. 1323-1333
págs. 1335-1345
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados