Unha nova andaina: monográfico sobre a Depuración do Maxisterio
págs. 5-5
Amputar, segar, limpar e purificar: a depuración do maxisterio durante o franquismo
págs. 9-30
págs. 31-72
A represión franquista en Ourense: novos argumentos contra a desmemoria da persecución sufrida polo maxisterio
págs. 73-99
Represión política e castigo do profesorado republicano na provincia de Lugo: As consecuencias do 36
págs. 101-118
págs. 119-158
Uma escola para a independência e para a responsabilidade: o Jardim Infantil Pestalozzi
págs. 159-171
págs. 173-189
págs. 191-200
Acotaciones a un expediente de depuración: el caso de María Barbeito Cerviño
págs. 203-223
Antón Alonso Ríos en Gondomar: un imaxinario, aínda que posíbel, paseo
págs. 225-237
págs. 239-244
págs. 247-248
Antón Costa Rico (res.)
Es reseña de:
A voz insurrecta: María Victoria Moreno, entre a literatura e a vida
Galaxia, 2018. ISBN 978-84-9151-156-4
págs. 249-250
Salas Vives, Pere. "Clara Hammerl. Una dona de paraula": Pollença (Mallorca, Baleares): El Gall Editor, 2016, 167 páxinas
Eugenio Manuel Otero Urtaza (res.)
Es reseña de:
Clara Hammerl: una dona de paraula
Pollença : El Gall, 2016. ISBN 978-84-16416-08-0
págs. 251-253
Uxía Bolaño Amigo (res.)
Es reseña de:
Imagen y educación, marketing, comercialización y didáctica / coord. por Antonio Viñao Frago, Pedro Luis Moreno Martínez
Morata, 2017. ISBN 978-84-7112-852-2
págs. 254-255
Luís Alberto Marques Alves (res.)
Es reseña de:
O ensino primário no Portugal de Oitocentos (1820-1880). Génese e estructuração político-administrativa
Áurea Adão
Lisboa : HISDETUP, 2018
págs. 255-260
Antón Costa Rico (res.)
Es reseña de:
Dictionnaire de Pédagogie et d´instruction Primaire
Ferdinand Buisson, P. Dubois (ed. lit.), Ph. Meirieu (ed. lit.)
París : Robert Laffont, 2017
págs. 261-262
Carlos Beato (res.)
Es reseña de:
Escolas rurais na 1ª República portuguesa. 1910- 1926. Discursos e representações sobre a periferia.
José António Afonso
Santo Tirso : Whitebooks, 2016
págs. 263-268
González Pérez, Teresa (ed.). "Entre o esquecemento e a memoria. Educación, mitos e realidades": Valencia: Tirant Humanidades, 2018, 203 pp. ISBN 978-84-17069-46-9
Rosa María Cid Galante (res.)
Es reseña de:
Entre el olvido y la memoria: educación, mitos y realidades / Teresa González Pérez (ed. lit.)
Tirant lo Blanch, 2018. Márgenes. ISBN 978-84-17069-46-9
págs. 269-273
Mônica de Carvalho Magalhaes Kassar (res.)
Es reseña de:
Investigar, intervir e preservar em História da Educação
Luís Alberto Marqués Alves (coord.), Joaquim Pintassilgo (coord.)
Porto : CITCEM, Centro de Investigaçao Transdisciplinar "Cultura, Espaço e Memória, 2017
págs. 273-278
Xosé Manuel Malheiro Gutiérrez (res.)
Es reseña de:
Políticas educativas y construcción de personalidades neoliberales y neocolonialistas
San Sebastián de los Reyes, Madrid : Morata, D.L. 2017. ISBN 978-84-7112-821-8
págs. 278-284
Uxía Bolaño Amigo (res.)
Es reseña de:
O legado sonoro de Jacinta Landa Vaz. Galiza, Portugal e Estremadura
José do Pico Orjais
Santiago de Compostela : aCentral Folque, 2017
págs. 284-286
Luís Mota (res.)
Es reseña de:
O Edificio da Escola Superior de Educación de Lisboa: 100 anos a formar profesores (1916-2016). Ciclo de conferencias
Nuno Martins Ferreira, Antónia Estrela, Bianor Valente, Rui Covelo
Lisboa : Centro Interdisciplinar de Estudos Educacionais, 2018
págs. 286-290
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados