págs. 5-19
Les plataformes OTT per a la distribució de continguts audiovisuals: una amenaça per al duopoli de la televisió en obert a Espanya?
págs. 21-28
Estratègies de monetització i dades d'audiència en els vídeos en línia: el cas d'Atresmedia
págs. 29-39
Televisió mòbil i social a Catalunya: l’audiència i la interacció en les aplicacions mòbils i els perfils de xarxes socials corporatius de les televisions catalanes
págs. 41-52
Estratègia audiovisual de l’òpera a internet: a la recerca de nous públics mediàtics
págs. 53-64
L’evolució de la base legal de Radiotelevisió Valenciana: perspectives de futur
págs. 65-73
págs. 75-86
Landau, N. TV Outside the Box. Trailblazing in the Digital Television Revolution
Es reseña de:
TV Outside the Box. Trailblazing in the Digital Television Revolution
N. Landau
New York : Focal Press, 2016
págs. 87-88
Wolk, A. Over the top. How the Internet is (slowly but surely) changing the Television Industry
Es reseña de:
Over the top. How the Internet is (slowly but surely) changing the television industry
A. Wolk
Seattle : CreateSpace, 2015
págs. 89-90
Neira, E. La otra pantalla: redes sociales, móviles y la nueva televisión
Es reseña de:
La otra pantalla: redes sociales, móviles y la nueva televisión
Universitat Oberta de Catalunya = Universidad Oberta de Cataluña, UOC, UOC, 2016. ISBN 978-84-9116-116-5
págs. 91-92
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados