Liderando escuelas justas para la justicia social
Francisco Javier Murillo Torrecilla, Reyes Hernández-Castilla
págs. 13-32
Leadership for Social Justice: Social Justice Pedagogies
págs. 33-58
págs. 59-83
págs. 85-106
Dimensions of social justice leadership: a critical review of actions, challenges, dilemmas, and opportunities for the inclusion of students with disabilities in U.S. schools
págs. 107-122
Culturally relevant education and critical pedagogy: devolution of hierarchies of power
págs. 123-140
El equipo directivo como promotor de buenas prácticas para la justicia social: hacia un liderazgo inclusivo
págs. 141-159
Applied critical leadership through latino/a lenses: an alternative approach to educational leadership
págs. 161-180
págs. 181-197
Why the leadership and management divide matters in education: the implications for schools and social justice
págs. 199-212
O mérito e a mito da democracia racial: tópicos de uma discussão
págs. 235-250
págs. 251-268
Meyer, K. (21014). Education, Justice, and the Human Good. Fairness and Equality in the Education System: Nueva York: Routledge. 166 páginas. ISBN: ISBN: 978-0-415-71480-8
págs. 271-273
Tedesco, J.C. (2012). Educación y Justicia Social en América Latina.: Buenos Aires: Fondo de Cultura Económica. 272 páginas. ISBN: 978-950557-910-5
págs. 275-277
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados