págs. 1511-1512
págs. 1513-1514
págs. 1515-1516
Evidence-Based Approaches to Improving Chemical Equilibrium Instruction
Jodi L. Davenport, Gaea Leinhardt, James Greeno, Kenneth Koedinger, David Klahr, Michael Karabinos, David J. Yaron
págs. 1517-1525
págs. 1526-1537
págs. 1546-1556
págs. 1557-1562
Sweet and Sustainable: Teaching the Biorefinery Concept through Biobased Gelator Synthesis
Hyeondo Luke Hwang, Swapnil Rohidas Jadhav, Julian Rober Silverman, George John
págs. 1563-1568
págs. 1569-1573
Paper to Plastics: An Interdisciplinary Summer Outreach Project in Sustainability
Fiona Tamburini, Thomas Kelly, Eranthie Weerapana, Jeffery A. Byers
págs. 1574-1579
Conflicts in Chemistry: The Case of Plastics, A Role-Playing Game for High School Chemistry Students
págs. 1580-1586
págs. 1587-1593
págs. 1594-1599
Lee M. Bishop, Ayesha S. Tillman, Franz M. Geiger, Christy L. Haynes, Rebecca D. Klaper, Catherine J. Murphy, Galya Orr, Joel A. Pedersen, Lizanne DeStefano, Robert J. Hamers
págs. 1600-1605
págs. 1606-1610
págs. 1611-1617
págs. 1618-1622
págs. 1623-1630
págs. 1631-1636
págs. 1637-1642
págs. 1643-1648
págs. 1649-1654
Camping Burner-Based Flame Emission Spectrometer for Classroom Demonstrations
Bastien Néel, Gastón A. Crespo, Didier Perret, Thomas Cherubini, Eric Jan Bakker
págs. 1655-1660
págs. 1661-1666
págs. 1667-1670
págs. 1671-1674
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados