págs. 305-306
págs. 307-308
págs. 309-310
págs. 310-311
págs. 312-320
Chris P. Schaller, Kate J. Graham, Brian J. Johnson, M. A. Fazal, T. Nicholas Jones, Edward J. McIntee, Henry V. Jakubowski
págs. 321-328
SQER3: An Instructional Framework for Using Scientific Inquiry To Design Classroom Demonstrations
Donna M. Chamely-Wiik, Jerome E. Haky, Deborah W. Louda, Nancy Romance
págs. 329-335
págs. 336-339
págs. 340-344
Peter D. Marle, Lisa Decker, Victoria Taylor, Kathleen Fitzpatrick, David Khaliqi, Janel E. Owens, Renee M. Henry
págs. 345-350
págs. 351-356
uRespond: iPad as Interactive, Personal Response System
Samuel P. Bryfczynski, Rebecca Brown, Josiah Hester, Andrew Herrmann, Danielle L. Koch, Melanie M. Cooper, Nathaniel P. Grove
págs. 357-363
págs. 364-367
págs. 368-373
págs. 374-379
págs. 380-385
págs. 386-395
págs. 396-401
págs. 402-409
Audrey F. Meyer, Cassandra M. Knutson, Solaire A. Finkenstaedt-Quinn, Sarah M. Gruba, Ben M. Meyer, John W. Thompson, Melissa A. Maurer-Jones, Sharon Halderman, Ayesha S. Tillman, Lizanne DeStefano, Christy L. Haynes
págs. 410-413
págs. 414-416
págs. 417-422
págs. 423-427
págs. 428-431
págs. 432-436
págs. 437-439
págs. 440-442
Modified Birch Reduction for the Introductory Undergraduate Organic Laboratory
Heba Abourahma, Lynn Bradley, Nichole M. Lareau, Megan Reesbeck
págs. 443-445
págs. 446-450
págs. 451-454
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados