Instituciones
Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Laboratory Curriculum for a Structure, Reactivity, and Quantitation Sequence in Chemistry
Chris P. Schaller, Kate J. Graham, Edward J. McIntee, Alicia A. Peterson, Christen M. Strollo, Henry V. Jakubowski, M. A. Fazal, Brian J. Johnson, T. Nicholas Jones, Annette F. Raigoza
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 5, 2018, págs. 741-748
Modules for Introducing Macromolecular Chemistry in Foundation Courses
Chris P. Schaller, Kate J. Graham, Henry V. Jakubowski, Brian J. Johnson
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 11, 2017, págs. 1721-1724
Reactivity II: A Second Foundation-Level Course in Integrated Organic, Inorganic, and Biochemistry
Chris P. Schaller, Kate J. Graham, Edward J. McIntee, T. Nicholas Jones, Brian J. Johnson
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 8, 2016, págs. 1383-1390
Reactivity I: A Foundation-Level Course for Both Majors and Nonmajors in Integrated Organic, Inorganic, and Biochemistry
Chris P. Schaller, Kate J. Graham, Brian J. Johnson, T. Nicholas Jones, Edward J. McIntee
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 92, Nº 12, 2015, págs. 2067-2073
A Guided Inquiry Activity for Teaching Ligand Field Theory
Brian J. Johnson, Kate J. Graham
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 92, Nº 8, 2015, págs. 1369-1372
Modules for Introducing Organometallic Reactions: A Bridge between Organic and Inorganic Chemistry
Chris P. Schaller, Kate J. Graham, Brian J. Johnson
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 92, Nº 6, 2015, págs. 986-992
Chris P. Schaller, Kate J. Graham, Brian J. Johnson, Henry V. Jakubowski, Anna G. McKenna, Edward J. McIntee, T. Nicholas Jones, M. A. Fazal, Alicia A. Peterson
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 92, Nº 2, 2015, págs. 237-246
Using Ion Exchange Chromatography To Separate and Quantify Complex Ions
Brian J. Johnson
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 8, 2014, págs. 1212-1215
Chris P. Schaller, Kate J. Graham, Brian J. Johnson, M. A. Fazal, T. Nicholas Jones, Edward J. McIntee, Henry V. Jakubowski
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 3, 2014, págs. 321-328
Designing and Conducting a Purification Scheme as an Organic Chemistry Laboratory Practical.
Kate J. Graham, Edward J. McIntee, Brian J. Johnson, T. Nicholas Jones, Chris P. Schaller
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 85, Nº 12, 2008, págs. 1644-1645
Development and Evaluation of a Program of Study in Hazardous Materials Management
Lawrence Tirri, Bradford Manning, Brian J. Johnson
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 73, Nº 4 (April), 1996, págs. 351-353
Teaching Practical Computer Skills to Chemistry Majors
Boyd L. Earl, David W. Emerson, Brian J. Johnson, Richard L. Titus
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 71, Nº 12 (December), 1994, págs. 1065-1068
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados