Una recerca acció per desenvolupar la capacitat crítica i autocrítica dels estudiants en diversos
María del Mar Prats, Lorena Cruz, Ana Belén Fernández Souto, Jordi Galimany, Josep Batista
págs. 11-24
Titulats en Mestre d'Educació Musical a la Universitat de Barcelona dels cursos 2005 a 2008.
Josep Gustems Carnicer, Eugènia Arús Leita, Olga González, Susana Tapia Paredes, M. J. Fernández
págs. 25-39
El disseny d�uns quaderns de Pràcticum des de la millora docent i el treball coresponsable per a la
Anna Maria Novella Càmara, Núria Fuentes Peláez, Anna Forés i Miravalles
págs. 40-58
Protocol per a la implantació d'eines didàctiques virtuals: competències i habilitats adquirides pels estudiants
Fariza Achcaoucaou Iallouchen, Jaume Valls Pasola, Laura Guitart Tarrés, Paloma Miravitlles Matamoros, Ana Núñez
págs. 59-81
Innovació en educació. De la idea a l'acció. Procés participatiu cap a l'INNED 2
Artur Parcerisa Aran, Sònia Basco Isern, Marta Calafell Soldevila, Montse Comas Ribas, Ingrid Noguera
págs. 82-95
"Acompanyats pel vent": Creant entorns educatius que afavoreixin el treball col·laboratiu
Toni Olives, Lucía Parreño, Miquel Julià, Joana Marsal, Mariano Royo
págs. 96-111
págs. 112-124
págs. 125-127
págs. 128-130
págs. 131-132
págs. 133-160
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados