La recerca de la igualtat a través de les poliques educatives: abast i límits
págs. 11-30
págs. 31-58
págs. 59-78
págs. 79-98
Inserció laboral i empleabilitat en el marc de l'Espai Europeu d'Educació Superior: el cas de la Facultat de Pedagogía de la Universitat de Barcelona
págs. 99-118
Com recompensa el mercat laboral europeu les competències dels joves graduats universitaris?
José-Ginés Mora, Adela García Aracil, Luis Eduardo Vila Lladosa
págs. 119-138
Avaluació de la qualitat docent y promoció del professorat: Legislació universitària espanyola desenvolupament de la Llei Orgànica d'Universitats (2002-2005)
págs. 139-170
Formació, llenguatge i esperiència: sobre diàlegs poeticofilosófics de Plató i Borges
págs. 171-182
El lloc de l'educació en la filosofia política como a filosofia primera: art d'escriture i educació liberal en el Plató de Leo Strauss
págs. 183-208
págs. 209-228
Construir una disciplina: el protagonisme dels referents d'humanitats en la didàctica de les ciències socials a Espanya (1970-1990)
págs. 229-248
págs. 249-266
Etica a través de la literatura: la reflexió moral a través del text literari
págs. 267-274
págs. 275-283
págs. 285-296
págs. 297-307
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados