págs. 15-20
págs. 31-35
Llenguatge i Comunicació:: debat i conclusions
págs. 41-46
Desenvolupament personal i ciutadania:: debat i conclusions
págs. 74-78
págs. 85-89
Àmbit científic:: debat i conclusions
págs. 103-108
págs. 114-117
Àmbit social i cultural:: debat i conclusions
págs. 125-128
Aprendre l'art per a viure:: per treballar, per a ser més feliços, per a ser més lliures
págs. 135-142
Àmbit artístic:: debat i conclusions
págs. 151-156
págs. 169-170
Observar una pràctica d'aula:: un procés interactiu entre l'estudiant, la mestra i la tutora de la Facultat
págs. 176-179
págs. 184-186
L! x L! = I:: Plantejament d'una estratègia d'aprenentatge a través de la simulació d'un cas
págs. 187-189
págs. 190-191
págs. 192-193
págs. 194-195
págs. 196-198
págs. 199-201
María Pallisera i Díaz, Judit Fullana Noell, Marta Carlos, Montserrat Tesouro i Cid, Anna Planas, Pere Soler Masó, Xavier Ventura, Carles Serra i Salamé
págs. 202-203
págs. 204-205
págs. 206-212
L'adaptació a l'espai Europeu d'Educació Superior de l'assignatura troncal "Avaluació Psicològica":: la gestió de l'activitat no presencial de l'alumne
págs. 215-218
Quines coses bàsiques ha de ser capaç de fer un mestre o una mestra novell?
Alfonso Romero Díaz, Luis Miguel del Carmen Martín, Montse Castro Belmonte, Mariona Masgrau Juanola, Xavier Ventura
págs. 253-282
págs. 283-290
págs. 291-304
págs. 307-312
págs. 313-327
págs. 328-332
págs. 335-340
págs. 341-346
La Formació inicial dels mestres:: aproximació a les competències professionals
págs. 347-355
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados