Ha sido reseñado en:
El present volum recull una selecció de conferències de ponents convidats a les trobades sobre semiimmersió i al congrés internacional TRI-CLIL, sobre aprenentatge integrat de continguts i llengua (AICLE), organitzades pels equips CLIL-SI/GREIP a la Universitat Autònoma de Barcelona, des de l’any 2007 al 2011. Aquestes trobades han girat al voltant de l’ensenyament i l’aprenentatge de matèries curriculars en ‘d’altres llengües’, és a dir, en llengües no presents en l’entorn més immediat de l’alumnat. El volum s’estructura en tres parts. La primera conté quatre capítols en què es tracten temàtiques que constitueixen el rerefons de les propostes de l’AICLE. La segona part conté contribucions que analitzen els processos de construcció del discurs en L2 i de la interacció a classe. La tercera part presenta tres estudis de cas referits a la formació del professorat AICLE.
págs. 11-14
El plurilingüismo en el contexto escolar: Diversidad lingüística, competencia plurilingüe y tipología
págs. 17-34
Desmitificar las competencias: Hacia una práctica ecológica de la evaluación
págs. 35-52
págs. 53-70
Llegir per aprendre i per desenvolupar el pensament crític: Reflexions des de l’aprenentatge de les ciències
págs. 71-89
págs. 93-117
págs. 119-139
Functions of language in CLIL secondary classes: A systemic functional approach
págs. 141-161
págs. 165-184
Ensenyar història en una aula ordinària amb alumnes immigrats: Un projecte de formació de professorat
págs. 185-202
Colaboración interdisciplinar, partenariado y centros de formación docente: Tres ejes para sustentar la formación del profesorado AICLE
págs. 203-229
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados