Aquesta publicació té com a objectiu servir de model i també de punt de reflexió a altres professors, per afrontar el nou model educatiu i per entrar així en igualtat de condicions que altres països a formar part d’aquest espai europeu d’educació superior. Els treballs que es recullen en aquest llibre s’han agrupat en tres blocs: “Adaptació d’assignatures i de plans d’estudi a l’EEES”, “Diversificació metodològica” i “Avaluació de l’aprenentatge
pág. 9
pág. 13
pág. 17
Experiències en un pla pilot d’adaptació a l’EEES: full de ruta per a coordinadors
Jordi Freixenet Bosch, Josep Lluís Marzo i Lázaro, Josep Soler i Masó
pág. 23
pág. 29
pág. 35
Adaptació a l’EEES de l’assignatura d’Estadística
Glòria Mateu Figueras, Josep Daunis Estadella, Santiago Thió Fernández de Henestrosa
pág. 41
pág. 47
Competències transversals de la Universitat de Girona: una lectura possibilista
pág. 53
pág. 59
pág. 63
Disseny de l’assignatura Aliments biotecnològics del màster oficial en Biotecnologia Alimentària
Mònica Toldrá Alegret, Dolors Parés i Oliva, Elena Saguer Hom, Sònia Baixas Nogueras
pág. 67
pág. 71
pág. 75
pág. 81
Gironacel®: aprendre a gestionar la qualitat: una experiència d’ensenyament semipresencial
pág. 85
pág. 89
Aprenentatge mitjançant projectes: L’experiència en l’assignatura de Disseny i desenvolupament de productes
pág. 93
pág. 99
pág. 103
pág. 107
Reflexions i experiències portades a terme en assignatures de Física
Jesus Planella Morató, Lluïsa Escoda Acero, Joan Josep Suñol Martínez
pág. 111
ACME una eina estratègica dins el pla pilot: utilització i resultats
Jordi Poch García, Ferran Prados Carrasco, Josep Soler i Masó
pág. 115
Treball col·laboratiu en l’assignatura de Matemàtiques
Jordi Poch Garcia, Marta Pellicer Sabadí, Jaume Soler Villanueva
pág. 121
Activitat d’aprenentatge cooperatiu: anàlisi i estudi d’accionaments. Elecció del tipus de motor més adequat
Joan Puigmal Pairot
pág. 127
pág. 131
pág. 135
pág. 143
pág. 147
pág. 151
Experiències en l’àrea d’Enginyeria Mecànica: seguiment de l’aprenentatge continuat en grup amb avaluació per portafolis
Joan Andreu Mayugo Majó, Narcís Gascons Clario, Pere Maimí Vert, Norbert Blanco Villaverde
pág. 155
pág. 161
Avaluació continuada: motivació de l’alumne, control del seguiment de l’assignatura i qualificació. Una experiència en l’assignatura de Comercialització dels productes agropecuaris
pág. 165
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados