págs. 13-52
Los profesores ante el cambio social: nuevos objetivos para una nueva etapa de la educación
págs. 53-98
págs. 99-108
La Participació en un Centre Residencial d'Acció Educativa de la DGAI
Txell Boix Miralles, Pepe Pérez i Mesas, Manel Ponsa i Blanch
págs. 109-120
Organització d'un centre residencial: Model congestionat
Enric Llaberia Llavaneras, Xavier Manero Romeu, Josep María Masip Segura, Pilar Morros Vigil
págs. 121-128
Emmarcament del PEI Dins del treball tutorial
Enric Lletjós Llambies, Esther Melcion Aguilà, Francesca Mulet Reñé
págs. 129-144
págs. 145-152
págs. 153-154
págs. 155-164
L'orientació espacial: con millorar-la a través de la invetigació
Josefina Bañeres, Anna M. Brescó, Imma Calvet, Assumpta Costafreda, Anna M. Mill, Lourdes Pérez, Bárbara Torres Gómez de Cádiz
págs. 165-178
págs. 179-188
págs. 189-198
Art contemporani i pràctica docent: l'art objetual
págs. 199-202
Una proposta per coordinar els continguts de les llengües a primària: estudi comparatiu del model de segon nivell de concreció proposat pel departament d'Ensenyament
págs. 203-232
Treball d'aula en la formació d'educadors infantils
Maite Tarragó i Garrós, Goretti Salvadó i Usach, Carme Badia i Riestra
págs. 233-244
págs. 245-256
Recerca-acció: una experiència de formació del prfessorat d'educació infantil
Teresa Huguet Comelles, Glòria Peret, M. Angels Real, Carme Roma, Carme Soldevilla, Mercè Sorribes
págs. 257-264
págs. 265-284
págs. 285-290
págs. 291-298
págs. 299-310
Formes de govern: Monarquia, república i dictadura
Anna Alvaro, Xavier Cambray, M. Angels Capell, Francisco Castañ, J. Ramón Companys, Jesús Esteve, Felip Gallart, Francesc Pujol
págs. 311-326
Creativitat i comunicació: Una activitat interdisciplinària a 1r de BUP Aula d'Anglès / Aula de Plàstica
págs. 327-332
págs. 333-342
págs. 343-354
págs. 355-374
Normalització de la llengua catalana a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat de Lleida: aproximació a l'estudi deu anys després
págs. 375-386
págs. 387-390
La intel.Ligència, memòria, atenció, ansietat i depressió en relació al rendiment escolar
Antón Aluja Fabregat, Enric Cabello, Xavier Cacho, Carme Carbonell, Jordi Lluís Coiduras Rodríguez, J. Ramón Miró
págs. 391-408
Relació entre factors bàsics de la personalitat de cattell i rendiment acadèmic
Antón Aluja Fabregat, Enric Cabello, Xavier Cacho, Carme Carbonell, Jordi Lluís Coiduras Rodríguez, J. Ramón Miró
págs. 409-416
Relació entre neuroticisme, extraversió, psocotecisme, intel.ligencia i rendiment escolar
Antón Aluja Fabregat, Enric Cabello, Xavier Cacho, Carme Carbonell, Jordi Lluís Coiduras Rodríguez, J. Ramón Miró
págs. 417-428
Variables predictives del rendiment escolar
Antón Aluja Fabregat, Enric Cabello, Xavier Cacho, Carme Carbonell, Jordi Lluís Coiduras Rodríguez, J. Ramón Miró
págs. 429-460
Relació entre hàbits i tècniques d'estudo i rendiment
Antón Aluja Fabregat, Enric Cabello, Xavier Cacho, Carme Carbonell, Jordi Lluís Coiduras Rodríguez, J. Ramón Miró
págs. 461-466
Relació entre aptituds acadèmiques i rendiment escolar
Antón Aluja Fabregat, Enric Cabello, Xavier Cacho, Carme Carbonell, Jordi Lluís Coiduras Rodríguez, J. Ramón Miró
págs. 467-474
págs. 475-496
págs. 497-508
págs. 509-516
págs. 517-526
págs. 527-532
Felipe Solé Olivé: lazo de unión entre la renovación pedagógica y el renacimiento catalán (1911-1940)
págs. 533-542
Bases conceptuals per l'adaptació de contes per a nens cecs
Josep María Canadell Francino, Glòria Jové Monclús, María Amparo Miñambres Abad, María Pilar Navarro Rodríguez
págs. 543-552
págs. 553-566
Actituds vers la coexistència de llengües: una anàlisi comparada entre Catalunya i l' Aragó catalanoparlant
Jaume Sanuy Burgués, Ángel Huguet Canalis, Joan Biscarri Gassió
págs. 567-582
págs. 583-592
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados