InstitucionesIdentificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Computer assisted focus on form to minimise lexical errors in young learners
María del Pilar Agustín Llach, Almudena Fernández Fontecha, Soraya Moreno Espinosa
Encuentro: revista de investigación e innovación en la clase de idiomas, ISSN 1130-7021, ISSN-e 1989-0796, Nº 16, 2006, págs. 3-16
Differences in the Written Production of Young Spanish and German Learners: Evidence from Lexical Errors in a Composition
María del Pilar Agustín Llach, Almudena Fernández Fontecha, Soraya Moreno Espinosa
BELLS: Barcelona english language and literature studies, ISSN 1139-8213, Nº 14, 2005, pág. 5
Promoting English vocabulary research in primary and secondary education: test review and test selection criteria
Rosa María Jiménez Catalán, Soraya Moreno Espinosa
ES: Revista de filología inglesa, ISSN 0210-9689, Nº. 26, 2005, págs. 171-188
Responding to different composition topics: a quantitative analysis of lexical error production
María del Pilar Agustín Llach, Soraya Moreno Espinosa, Almudena Fernández Fontecha
Glosas didácticas: revista electrónica internacional de didáctica de las lengua y sus culturas, ISSN-e 1576-7809, Nº. 13, 2005
Applying the famework for second language vocabulary assessment to WordsmithTools
Soraya Moreno Espinosa, Almudena Fernández Fontecha, María del Pilar Agustín Llach
Interlingüística, ISSN 1134-8941, Nº. 16, 2005 (Ejemplar dedicado a: XX Encuentro de la Asociación de Jóvenes Lingüistas), págs. 803-811
Can P_Lex Accurately Measure Lexical Richness in the Written Production of Young Learners of EFL?
Soraya Moreno Espinosa
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 4, 2005, págs. 7-22
Using Lex30 to measure the L2 productive vocabulary of Spanish primary learners of EFL
Rosa María Jiménez Catalán, Soraya Moreno Espinosa
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 2, 2005, págs. 27-44
Analysing undergraduate students' L2 productive lexical profile through Wordsmith Tools
Soraya Moreno Espinosa
Interlingüística, ISSN 1134-8941, Nº. 14, 2003, págs. 783-792
Vocabulary: reviewing trends in efl/esl instruction and testing
Soraya Moreno Espinosa
Odisea: Revista de estudios ingleses, ISSN 1578-3820, Nº 4, 2003, págs. 97-112
Assesing vocabulary: from Manual to Technological Tools
Soraya Moreno Espinosa
Interlingüística, ISSN 1134-8941, Nº. 13, 3, 2002, págs. 115-122
Boy's and Girls' L2 Word Associations
Soraya Moreno Espinosa
Gender perspectives on vocabulary in foreign and second languages / coord. por Rosa María Jiménez Catalán, 2010, ISBN 978-0-230-23262-4, págs. 139-166
Young Learners' L2 Word Association Responses in Two Different Learning Contexts
Soraya Moreno Espinosa
Content and language integrated learning: evidence from research in Europe / Rosa María Jiménez Catalán (ed. lit.), Yolanda Ruiz de Zarobe (ed. lit.), 2009, ISBN 978-1-84769-161-3, págs. 93-111
Lexical errors in the written production of young ESL beginner learners: sex differences
María del Pilar Agustín Llach, Almudena Fernández Fontecha, Soraya Moreno Espinosa
Adquisición y enseñanza de lenguas en contextos plurilingües: ensayos y propuestas aplicadas / coord. por Marian Amengual Pizarro, Maria Juan Garau, Joana Salazar Noguera, 2006, ISBN 84-7632-960-1, págs. 35-42
LEX30 and P_LEX: Two Electronic Vocabulary Assessing Instruments for EFL/ESL Teachers 1
Soraya Moreno Espinosa, María del Pilar Agustín Llach, Almudena Fernández Fontecha
Panorama de las lenguas en enseñanza superior: ACLES 2005 : 19, 20 y 21 de mayo 2005 / coord. por Marta Genís Pedra, Elena Orduna Nocito, David García-Ramos Gallego, 2005, ISBN 978-84-88957-54-2, págs. 308-318
Soraya Moreno Espinosa
Re-interpretations of English: essays on language, linguistics and philology / Isabel Moskowich (ed. lit.), Begoña Crespo (ed. lit.), Emma Lezcano (ed. lit.), Begoña Simal (ed. lit.), Vol. 2, 2005, ISBN 84-9749-127-0, págs. 241-255
L2 word associations and the variable sex: an outline according to an electronic T
Rosa María Jiménez Catalán, Soraya Moreno Espinosa
Actas del XXVII Congreso Internacional de AEDEAN / coord. por Antonio Rodríguez Celada, Daniel Pastor García, Pedro Javier Pardo García, 2004, ISBN 84-7455-103-X
Cross cultural misunderstanding or understanding?: images of Spain and Spanish culture in a corpus of visual materials for teaching Spanish as L2
Soraya Moreno Espinosa
Studies in contrastive linguistics.: proceedings of the 2nd International Contrastive Linguistics Conference, Santiago de Compostela, October, 2001 / Luis Iglesias Rábade (ed. lit.), Susana María Doval Suárez (ed. lit.), María Angeles Gómez González (ed. lit.), Elsa González Alvarez (ed. lit.), Andrew Rollings (ed. lit.), Antonio Álvarez Rodríguez (ed. lit.), Cristina Mourón Figueroa (ed. lit.), 2002, ISBN 84-9750-027-X, págs. 697-704
Students' perceptions of the role of new technologies in learning business Spanish as L2
Soraya Moreno Espinosa
V Congrés Internacional sobre Llengües per a Finalitats Específiques: the language of international communication : actes : 6, 7 i 8 setembre 2001, Canet de Mar / Frances M. Luttikhuizen (aut.), 2002, ISBN 84-475-2607-0, págs. 228-233
Soraya Moreno Espinosa
Tesis doctoral dirigida por Rosa María Jiménez Catalán (dir. tes.). Universidad de La Rioja (2011).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados